![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Om et par uker skal jeg reise innenriks i Danmark med SK (CPH - AAL).
I den forbindelse lurer jeg på om jeg har tilgang til terminal 3 også når jeg reiser innenriks. Spør for å planlegge hvor god tid jeg skal beregne i forbindelse med å legge inn spottetid. Dersom jeg kun har tilgang til terminal 1, er det vel ikke noe særlig å se derfra! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Checkin er terminal 1, men gatene og "innsiden" er den samme - og du har i så måte tilgang til alle pirene (unntatt non-schengen) ved innenriksbillett. Dog er det et stykke å gå fra innlandsgatene ytterst på A-piren og til "terminal 3". Hva tenkte du spesifikt på?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk for svar, og forresten fant jeg akkurat svaret i en post fra deg tidligere JoeW. Da møter jeg opp i god tid slik at jeg får litt tid med kameraet i T2/3 før jeg boarder CRJ900 til Ålborg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis du vil kan du også sagtens gå ud i non-schengen (finger C og D) - blot du har pas med. Det er kun pas der bliver tjekket ikke boarding pass. Det tager ca. 20 min. i rask tempo at gå fra Terminal 1 til D-fingeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
ER 31 min nok til connecting på EWR? (domestic-domestic) | JELSC | Reiseforum | 2 | 26-01-2013 14:43 |
Rettigheter US domestic? | BårdK | Reiseforum | 3 | 02-08-2011 22:12 |
International --> domestic USA. Innsjekk av bagasje på nytt? | hellbilly | Reiseforum | 5 | 05-05-2011 07:28 |
Ang. "terminalene" på CPH domestic/intl | JoeW | Flyforum | 3 | 04-02-2009 22:00 |
Skiferie, domestic US | Eriksan | Reiseforum | 1 | 04-01-2008 17:36 |