![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her er noen bilder fra Flesland i går. Den første av totalt 8 flighter til Bergen fra Japan i år. Kommentarer under bildene.
![]() En av Sun Air sine Do-328 stod godt innpakket, noen som vet hva den gjorde her? ![]() Kan ikke poste bilder fra Flesland uten helikopter. Her er Bristow/Norsk Helikopter LN-ONO på vei ut. ![]() Her er CHC Helikopter Service sin LN-OCQ som dro ut litt seinere. ![]() Godt og varmt på Flesland i går, så heatblur var et stort problem til tider, som du kan se her, mens Loganair sin første flight til BGO ruller ut etter landing. ![]() Etter litt venting kom endelig dagens store høydepunkt, SAS sin A340 direkte fra Tokyo. ![]() Rett før den setter seg nedpå. Mye grønt som ødelegger for oss spottere på Flesland i år. ![]() Vi satt oss i bilen og kjørte rundt til andre siden av rullebanen for å se A340en litt bedre. ![]() De tre store. ![]() Loganair Saab nummer 2 for dagen. En fin dag for alle som liker fly som heter 340 med andre ord. ![]() ![]() Widerøe Q400 og SAS CRJ900NG på vei ut. Begge flotte maskiner, men jeg syns Widerøe kunne malt maskinen sin. ![]() SAS sin største og SAS sin minste jet ved siden av hverandre. ![]() CRJ900 tar seg godt ut i solen. ![]() CRJ200 ikke fullt så godt. ![]() Da var det tid for å sette kursen for København. ![]() ![]() A340en steg godt, noe den vel strengt tatt ikke er kjent for, men er man tom så er man tom. ![]() Takk for denne gang, vi gleder oss allrede til neste gang. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Pene bilder dette da
![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder! Viste ikke at den 'lille' TBL'en kunne ta A340, men er vel ganske kraftig..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flesland 9 juli 2012 | flyBG | Bilder & foto | 3 | 10-07-2012 19:10 |
Flesland i perioden, 11 - 13 Juli 2010 | Scanorama | Bilder & foto | 9 | 17-07-2010 22:16 |
JAL på Flesland 20 Juli 2009 | Tom McNikon | Bilder & foto | 15 | 24-07-2009 00:56 |
Flesland 4. Juli | AleksanderM | Bilder & foto | 2 | 04-07-2009 21:30 |
Flesland 15. juli | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 15 | 20-07-2008 12:18 |