![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har lurt på det om det er meg faktisk!?!? Er foresten 14 år, men har bursdag om ca. en måned!
![]() ![]() Mvh M@tti
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg var like gammel som deg da jeg begynte på forum,
og har bursdag samme dag som deg.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja det er du sikkert, selv om enkelte virker å være enda yngere med sine innlegg...
![]() Spøk til side, hvordan ble du flyinteressert, og har du et mål (selv om det er noen år til) om å jobbe innen luftfart?
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ikke mange som vet hvilke dato de ble flyinteresert slik som deg! Eg har vert flygal siden 2 juni 1990 faktisk
![]() Du får bli pilot etter fotballkarieren er over ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Selv ble jeg bitt av basillen da jeg var i militæret i 1996, og vi fløy med OY-SCC som var chartret for anledningen. Anledningen var forøvrig at vi gardemusikere skulle besøke daværende Brigade Nord idet den skulle legges ned til fordel for 6. Divisjon.
![]() Så dukket flightsim opp i huset, og siden har det bare ballet på seg. ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian med verdens yngste 787 pilot | Jetset | Småprat | 2 | 26-04-2015 18:46 |
Norges yngste flyger (nrk.no) | seilfly | Flyforum | 3 | 22-10-2009 09:42 |
Du så den ikke før du hørte den. Og da var den vekk, | Desk pilot | Flyforum | 1 | 19-12-2007 16:11 |
UA aapner DEN-LHR-DEN med 777 | Tommy777 | Flyforum | 5 | 06-11-2007 10:45 |
Her blir Henrik Norges yngste pilot | VoiceCom | Flyforum | 3 | 04-09-2006 01:13 |