![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Hei.
I forbindelse med flystevnet på Rygge hadde jeg tenkt å oppleve Fredrikstad. Hvilket hotell kan anbefales? Må også ligge sentralt med tanke på utesteder. Vil også oppleve gamlebyen. Om det er noe annet som en bør se når en er i Fredrikstad, så kom gjerne med noen tips. Takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Radisson Blu. Er ingen reelle alternativ per i dag. Alt av spise- og utesteder, samt elvepromenaden, innenfor 2-4 minutters lett gange. Ferge til Gamlebyen også innenfor gangavstand.
For øvrig er det flere ting som kan anbefales, litt avhengig av om du har bil eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Ja, jeg tar bilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Bodde på Radisson Blu i Fredriksatd sist torsdag og det var absolutt et av de fresheste hotellene i Norge/Skandinavia - terningkast 6!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Høres bra ut. Skal ta å ringe i morgen. Får håpe at de ikke har fullt opp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Ser ut som om denne helgen vill fylle opp hotellene i distiktet, slik at man bør være tidlig ute med hotellbestillingene.
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Du tenker på Fredrikstad-Rosenborg. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke følger mye med på fotball, men han som blir med meg på turen elsker jo fotball. (Så kanskje burde jeg holde tyst om dette
![]() Så på nettsiden til Engelsviken brygge, så ut som de hadde veldig mye godt å by på. Herlig med et ordentlig måltid ved sjøen. Mulig jeg tar turen innom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Radisson SAS er det absolutt beste - og for øvrig - eneste alternativet. Alt annet er bare trist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Synd, for Radisson SAS var fullt, men står på venteliste. Men har reservert på hotell Valhalla siden de hadde ledig alle dagene (Er det et dårlig tegn?
![]() Noen som har vært på hotell Valhalla? Men det ligger kanskje ikke så sentralt i forhold til utesteder osv. Ut fra kart ser det ut til å ligge ca 500 meter fra Radisson. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredrikstad Blad har testet DAT | sarpingen87 | Flyforum | 6 | 11-01-2012 09:57 |
Choice-kjeden tar over Radisson SAS Hotel Fredrikstad | FlightDeck | Reiseforum | 21 | 05-11-2009 08:28 |
Noen som kan anbefale hotell i Lisboa.. | LN-FHU | Flyforum | 4 | 13-08-2007 08:16 |
Kontrollert nødlanding i Torsnes, Fredrikstad | Herlov | Flyforum | 8 | 07-04-2007 10:41 |
SAS til Fredrikstad. | Herlov | Flyforum | 35 | 25-11-2004 15:39 |