![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
... men bare for i dag. Her er et lite dusin fra arkivet. Alt er fra vinter/vår 2003.
![]() Innleder med en liten grønn en ... Evergreen DC9F (SEA) ![]() Nok en frakter - en lang DC-8 fra ATI. (BFI) ![]() Frontier A319 (SEA) ![]() Southwest Texas-733 .. (SEA) ![]() Bellview (Nigeria) 732 - en av to ex-Frontier maskiner jeg snublet over på Everett like før de skulle leveres. (PAE) ![]() Shamu! En av mine desiderte favoritter. han har imidlertid nå tatt bolig i en -700 istecen. (SEA) ![]() ATA 738 (SEA) ![]() 773ER testmaskin. Første landing, faktisk. Bursdagen min var det også! (BFI) ![]() Connexion by Boeing demokjerre. Undertegnede, Thomas og Chainly foretok forumets første on-board posting i denne. (BFI) ![]() NWA 742 .. on its way to Tokyo. (SEA) ![]() Alaska 732 - på en sjelden visitt i dagslyset. De foretrakk normalt å operere i ly av mørket ... (SEA) ![]() Ahh... Tristar! (SEA) Takk for titten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke takk for titten, jeg mener takk for serien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget bra! Den ATA 1011 var virkelig fin
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hva du har...! Man blir ganske misunnelig (i positiv forstand...) over ditt arkiv, som jo også betyr at du har fått med deg mer enn jeg kan drømme om - men desto kjekkere å se dine bilder...
H |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Supre bilder!
![]() Layouten til Southwest-maskinen var stilig! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Takker for flotte bilder! Alaska B 737-200C med gravel kit er bare stilig. Denne manglet dog nesehjulskia, men flott var den likevel.
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Freddasbilder is back ... ATL 28/6/13 | LN-MOW | Bilder & foto | 3 | 06-07-2013 01:08 |
Freddasbilder! | LN-MOW | Flyforum | 3 | 07-04-2007 05:16 |
Freddasbilder!!! | LN-MOW | Flyforum | 12 | 15-01-2007 17:28 |