![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I helgen deltok jeg i "final clearance" av mine avdøde foreldres hus på Sørlandet. Og gleden var stor da det dukket opp noen lysbilder som jeg ikke var klar over at jeg hadde. Bare noen få av dem var av fly.
Følgende fly vises på det første bildet, som er fra Fornebu: LN-IKQ, LN-RTK, LN-BWS, LN-BFJ, LN-BDE, en utenlandsk Cessna 172C/175C, LN-KAB, et ukjent fly, G-ATPE, LN-VYQ samt et Bell47-helikopter ![]() På Fornebu, denne også? ![]() ![]() ![]() ![]() Hva og hvor kan dette være, tro? (muligens i England i 1971) ![]()
Gunnar Kjeviksiden: http://kjevik.dk ...mange gode minner Last edited by GF1; 17-11-2009 at 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Flotte bilder fra en fiiiin tid !!!!!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Herlige bilder, Gunnar! Tusen takk!!!
Og jeg kan bekrefte at bildet av LN-RTV er fra FBU, fra dumpa på nordsiden ned mot Oksenøyveien. (Det er vel Skagumåsen som skimtes i bakgrunnen der). Bildene av LN-VIQ og det med de tre sjøflyene på, er begge fra Sjøflyhavna ved Snarøyveien, og på det med de tre sjøflyene ser vi bakerst til høyre LN-NPD som tilhørte Busy Bee ! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Artige bilder, det fantes en DH-Chipmunk i Norge på 70 tallet, G-APOY, men den ble demontert. Fikk et par turer med den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
kjøpe småfly | pyromjaal123 | General Aviation og sjøfly | 4 | 24-02-2016 15:22 |
Småfly i trøbbel | dc9-21 | Flyforum | 14 | 01-11-2010 13:34 |
Noen småfly på TOS | LN-RPL | Bilder & foto | 2 | 20-06-2009 13:06 |
Søker info om noen Tyske småfly og et Østerisk.... | G-COLE | Flyforum | 5 | 31-05-2006 08:42 |