![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har bestilt en bilett i business med SAS fra BRU til OSL. Ser på lounge tilbudet at de kun har lounge for de med EB Gull på flyplassen. Stemmer dette?
Skal forøvrig ta BA fra osl ned til Brussel i Europa Club klassen. Skal bo på Standhope hotel i Brussel. Noen som har erfaringer fra det hotellet? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvor får du det med bare EB Gold fra?
I loungeoversikten står det da at de har SAS Business lounge. Resa internationellt i Business Class Innehavare av biljett med avresa samma dag med internationellt flyg i Business Class med SAS, en Star Alliance-partner eller annan SAS-partner har tillgång till SAS Business Lounge samma dag som avresan.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg så på de danske sas sidene å der står loungen sonm scandinavian lounge.. . men på de norske sidene som business. . så da vet jeg det.. Takk skal dere ha..
hvordan er flyplassen? Lett å finne frem på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Brussel er bra, en av de bedre flyplassene i Europa. Mye bedre med transfer der enn på feks AMS. Hadde du hatt gullkort, kan du også bruke BMI sin lounge
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Stanhope er av de beste hotellene i BRU. 18 minutter og gå fra Grand Place og i en stille og rolig gate. Hotellet eies av Olav Thon, men det er ikke mye som minner om Thon Hotels der gitt. Jeg tipper topp 25 i Europa.
For flotte restauranter dra til Place St. Cathtrine (mener jeg). Hummer for lavpris. Styr unna Rue de Bucher - turistfeller.... God tur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
SAS har SAS Business Lounge i Brüssel - en hyggelig og fin lounge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for alle tips. Jeg gleder meg. Hadde tenkt å velge ett litt mer spennede flyselskap enn SAS på vei hjem siden jeg ikke er så veldig mye å reise i utlandet og SAS brukes mer en gjevnlig i Norge. Så har lyst å finne noe mer "eksotisk" men lommeboka som skal legge ut for dette er ikke så tykk. . .Alle er så negative til Ryanair så lure på å prøve de til Storbritania og videre til Norge med noe annet. Hotelet er gratis da jeg er en veldig god kunde i Thon gruppen og har en masse bonusnetter som må brukes opp. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Sendte e-post til SAS om de forskjellige opplysningene om type lounge i Brussel på danske kontra norske og svenske internettsider og fikk svar i dag:
Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette. Det riktige er at i Bryssel er det en Business Lounge. Scandinavian Lounge finnes kun i Skandinavia. Vi skal rette opp det.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BRU 6 April | nissen | TripReports | 0 | 08-04-2016 12:09 |
FRA LH Arrivals lounge / Welcome lounge | LNv22 | Reiseforum | 5 | 27-09-2010 00:45 |
En reise til nye marker: EWR-BRU-FIH-FKI-GOM-FKI-FIH-BRU-EWR | jb1 | TripReports | 5 | 24-09-2010 23:41 |
OSL-BRU-IAD-ORD-LGA-ORD-DTW-ORD-IAD-BRU-OSL | Tommy777 | TripReports | 26 | 09-08-2006 02:15 |
CPH-BRU | Jan | Flyforum | 3 | 03-03-2005 08:18 |