![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra TGs biz lounge i BKK.
Etter at gårsdagens flight til MNL ble kansellert pga tyfon, er vi nå blitt sjekket inn til morgenflighten, så da håper vi at flyet kan unngå å fly rett inn i uværet! Trøtt som en strømpe etter bare 3,5 timers søvn. Det var noen øl som måtte drikkes opp i går ettersom vi måtte bli en natt til i Bangkok. Så noe groggy er man nok. Godt man skal sitte fremme i flyet i et deilig biz sete som det bare er å legge ned og få seg litt søvn. Har noen dårlige kamerater som venter på andre siden for en durabelig fest, så da gjelder det å finne formen igjen. Ha en strålende dag hvor enn dere måtte befinne dere! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'aften. Godt og varmt ogsaa i Chicago, daarlig med tyfoner her.
Fruen er paa skolen, ett minutt til produktoppdatering via telefon fra Singapore. Logg paa, mute og legg telefonen under puta med andre ord :P Paa tide med en Shiner til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.lch78.net
|
![]()
God morgen fra nord også
![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Nok en strålende solskinnsdag. Litt mindre morgentrøtt enn vanlig, hvilket passer bra det jeg har endel å gjøre på jobben idag. Får se om jeg får lagt inn en treningsøkt ikveld også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen...
Tatt fri noen timer for å passe barna... Ser ut som om det skal bli en varm dag idag også, så da er det godt at man skal jobbe inne i fjellet senere idag.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Gladmorgen bra det blide sørland... Solen skinner i Grimstad og det ble også et bad i går kveld - herlig med sommer! I ettermiddag går turen hjem med tog.Ha en flott torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Wergelandsveien. Her er det bare å slappe av med kaffe, serveren med samtlige påloggingsprofiler har tatt tidlig siesta, ikke akkurat produktivt. Får håpe bartegutta i Trondheim får sving på sakene ganske snart igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Asker, hvor solen skinner ubarmhjertig fra en skyfri himmel .. her skal familien på tur til Oslo og det blir vel litt slott, festning og generell loffing rundt ..
Varpå Bygdøy i går - aldri sett så mye turister i mitt liv. Gikk rykter om at det er et par cruiseskip i by'n .. Snakket med en oldtimer fra Texas som stolt forkynte at dette nok gjorde underverker for den norske økonomien. Erklørte meg forsåvist enig,men nevnte at oljen kanskje var viktigere og han så på meg med store spørsmålstegn i øynene. 'Oil here'?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så er man kommet hjem og fått pakket ut. Det blir endel klessvask ser det ut til.
Solen skinner på Nærsnes og det ser ut til at det blir godt og varmt idag. Damen har bursdag. Hele 50 år, men har ikke lyst til å feire noe videre. Hun kommer inn til byen idag, og i kveld skal vi spise en bedre middag. Kanskje på Baltazar sin trattoria i første etage. Vi får se. Og imorgen begynner jobben med å fjerne de 3 kiloene som jeg pådro meg i Italia! Ferien fortsetter. Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen hvor nok en dag skal nytes i solen før man skal jobbe kvelden ut på WIAS HQ.
Skal handle inn til helga, vaske bilen og ellers bare kose meg på terrassen med en god bok ![]() E!
![]() |
#11 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Her nede i bushen sitter man å tråkler sammen databaser og noe PHP og skal se om vi ikke kan begynne å bli klar til testing av journal-system for pasienter. FedEx-Martin sin siste av tre pakker er meldt ankommet nærmeste sivilisasjon i morges og nå må vi bare få lokalisert kjentfolk med jeep som skal de siste 300km ut hit. Med litt flaks har vi den her til mandag... -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra mer sentrale strøk enn Bushen. Varmt på hjemmekontoret som er flyttet inn i skyggen. Snart kommer solen dit også, men da får jeg flytte litt mer på meg. Bestilling av et par flybilletter og noen hoteller står på planen i dag. Kanskje jeg burde gjøre det i kveld og tukle det skikkelig til så Egil får litt å gjøre
![]() Ellers er alt rolig bortsett fra en barnehage i nabolagt som støyer noe voldsomt i dag, men slik kan man leve med. ![]()
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]()
Her har man satt i gang med plen-klipping utenfor døren min, jeg har nå tre geiter i hagen...
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Og jeg har kommet gjennom Tyfonen og landet trygt i Manila. Thai leverte et langt bedre produkt, dvs service på dagens flight fra BKK til MNL enn fredagens fra ZRH til BKK. Ja, det var faktisk som 2 forskjellige verdener. Men mer om det i reiserapportene som vel dukker opp om det blir regnvær en dag her. Bilder er tatt, men jeg irriterer meg over at jeg glemte å ta med menyen fra flighten. Virkelig uproffesjonelt av meg. Vi får håpe at det ikke gjentar seg.
Nå har jeg en god avtale med endel filippinsk San Miguel øl som skal renne ned i halsen på meg! ![]() Nevnte jeg at det er schweinevarmt her og at det er viktig å holde væskebalansen i orden. Det er vel ikke for ingenting man trygt kan bruke ordene: er det rart at jeg drikker! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra FBU. Godt at det er varemt og fint, så overgangen fra Mallorca ikke ble så ille. For en gang skyld skal jeg faktisk se om jeg kan UNNGÅ å ta meg en tur med fly i morgen (helligbrøde, I know), men det hadde ikke vært dumt å slippe en tur til "Apburen" i morgen om jeg ikke trenger å dra over. Da blir det heller noen timer ekstra på hytta - kanskje vi våger oss ut og sjekke badevannet og blåskjellbestanden i vika
PS. noen som kjenner til et billig og enkelt CMS? jeg har sett på Joombla etc, men de virker litt for kompliserte for en enkel "blaaruss" som meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Stjørdal
Sol fra skyfri himmel her, dårlig form idag,satser på det retter seg( og nei,det skyldes ikke drikke.... ![]() Blir vel en flytur kanskje i nærmeste fremtid og det er bra.Har litt abstinens..... ![]() Ha en strålende dag alle sammen ![]() ![]() ![]() PS: Andreas : Moohahaha...... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra OSL. Nå er det endelig helg, og i kveld blir det Brann-Aalesund. Det blir bra! Ha en glimrende sommerkveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er det Brann som skal tas i kveld. Ja ikke mye man faar med seg paa ferie. Saa da staar valget mellom helstekt gris og kamp altsaa... Er paa et unevnelig og forferdelig sted ved Svartehavet, men i morgen settes kursen for Plovdiv, som nevnes som Balkans Paris. Flott hotell er booket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Ellers tror jeg at jeg må hatt griseflaks på OSL i dag. Skulle egentlig med flyet kl. 19:05, men fikk kl. 16:10 plass på 17:05 flyet. Når boarding så startet kl. 16:50, så var plutselig flyet overbooket, og de kjøpte ut en passasjer. Jaja, litt flaks skal en i hvert fall ha. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |