![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen... Solen er på vei opp over en nesten skyfri hovedstad. Nå er det forum, Nespresso og aviser... i formiddag skal jeg i et utvidet styre/strategimøte. Ha en flott lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Buenos dias
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Egersund
![]() Her skal man i bryllup, og kjenner at man er litt stresset allerede... ![]() Håper været holder seg slik det er nå; litt sol og litt overskyet men heldigvis ikke noe regn. Neste flytur er delvis booket, men prislappen ble noe høyere enn man håpet, men man gleder seg uansett ![]() Mistenker at den vil heve et øyenbryn eller to når TR kommer ![]() Ha en fin dag forumister
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Om ikke lenge settes kursen mot Flytoget og nok en liten BA-runde rundt i Europa
![]() Ha en fin lørdag og gratulerer til Sverige med nasjonaldagen ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra NSBs fakir til Bergen. Akkurat forbi Hønefoss - Flåmsbane og turistbåttur Flåm-Bergen skal prøves ut, og ved nitiden i kveld sjekkes det inn på Hotell Norge. Skal se om jeg får håndklær på rommet (jf. Martins trippreport)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Bend Oregon, hvor det saavidt har blitt loerdag morgen.....sitter under en nydelig stjerne himmel som IT ansvarlig for Malaria in Pregnancy sitt foerste general forsamling i Dakar Senegal (hvor klokken naa er litt over 07:00 paa morgenen...) med Skype Chat og Telefon rett inn til Podiet i formsamlingslokalet...ha en flott loerdag
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - noen har funnet ut at der arbeidsdag i dag *stønn*. Får komme meg i gang med jobbingen. Ha en fin lørdag
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Snart frokost, før dagen setter i gang. Den mellomste prinsessa i huset har blitt 6 år, så i dag skal det ferires, både barneselskap og famileselskap etterpå. Så dette kan bli en særdeles sukkerholdig dag! ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag morgen fra Helsinki. Her har man nettopp fått i seg litt frokost, og snart går turen ut for å se hva denne byen har å by på.
God lørdag ønskes alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag!
Frokosten er unnagjort, kaffen er fremdeles varm, men formen er ikke helt på topp dessverre. Tar seg vel opp utover dagen, kanskje litt frisk luft gjør susen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra min nye bydel Sagene.
Trives som bare det og må si at Sagene har overrasket meg/oss positivt. Vinskapet mitt er fyllt opp, med andre ord så er jeg ferdig innflyttet. Nå blir det kaffe på terrassen. Senere i dag kan jeg i verste fall ryke på en smell pga pøbb til pøbb runde med dårlige venner kombinert med landskamp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes!
Endel saker måtte gås igjennom i løpet av gårsdagen pluss at det hadde hopet seg opp med endel post etter EWR-turen. Nå er man litt mer ajour og har mer tid til andre ting. Bl.a. skal det ryddes i diverse soverom slik at montøren kan komme til og montere garderobeskapene som står i garasjen. Ble en ukes utsettelse da det viste seg at hverken jeg eller leverandør var klar over at det var pinse forrige mandag. Vi hadde avtalt montering 1-2/6 ved kontraktskriving. Den gang ei! Skal prøve å få meg en sykkeltur i løpet av dagen, det ble litt mye mat på EWR-stoppet gitt! Ha en fin dag.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tananger,
Nydelig vær her over i sørvest idag. 2 uker til ferien starter , jeg må ta et økt i hagen idag og få den i rimelig ship/shape før det gror over innen feriestart. Utover det skal jeg nyet fridagen på terrassen med noe god grillmat og god vin sammen med familien utpå ettermiddagen. Ha en fortsatt god helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna,
Solen skiner men med starka vindar och helgens första 8 timamr på ARN avklarade. Blir som längst en tur till butiken för att handla lite mat och sen sova gott inför 14,5 timmars skiftet i morgon. Ha en riktigt strålande dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
20 grader .. skyet .. fuktig ... vurderer aa rydde i garasjen idag. Trenger aa flytte ting litt rundt saa vi faar plass til bilen min igjen.
Landskampen gaar i opptak paa Fox klokken 16:30, saa vi faar se etterhvert om det blir det eller direkte paa web. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Gamle Oslo. Her står det etter hvert en colamarinert svineribbe med asiatiske smaker klar for ovnen. Noe riesling eller rosevin blir det til. Etterpå skal både en gul pakistaner og en passe stor cubaner nytes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Santa Barbara, CA. Her skinner solen og man skal ikke se bort ifra at taket kommer av Mustangen idag. Kursen settes snart nordover og hat halveis planlagt lunch i Morro Bay
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kommer det bilder av Mustangen?
|
![]() |
![]() |