![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ryanairs sjef er igjen ute med store ord. Denne gangen sier han at Ryanair har som mål å bli større enn Lufthansa i 2009.
Her er en artikkel fra Boarding.no: http://www.boarding.no/art.asp?id=36568
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott - det går også mange flere mennesker inn i en buss fra Oslo Sporveier enn i min Alfa Romeo uten at jeg sover dårligere av den grunn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...bortsett fra at jeg lurer på om Oslo Sporveier er bedre enn Ryanair på det meste!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Helt fantastisk, spør du meg.
Sikkert rimelig spesielle denne FR gjengen; mange her inne viser en patriotisme mange fotballsupporterunioner ville vært misunnelige på, men å være store nok til å innrømme at FR er en knallsuksess bør alle klare. Gratulerer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...og suksess måles i?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men hvorfor har fansen et behov for at alle skal like Ryanair??? Hadde jeg hatt samme innstilling skulle jeg selvfølgelig kjørt Toyota Corolla...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Eyyy .... ikke mobb BBJ'en min!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det som forundrer meg mest av alt er hvor haarsaare en del vestfoldinger er i forbindlese med Ryanair og snakk om lattis patriotisme skal man lete lenge etter for ett produkt som RYANAIR. Kanskje paa tide aa ta inn over seg at Ryanair er ett FLYSELSKAP og at mange faktisk synes at butikken drives paa en forkastelig maate med en leder som har null respekt for noe som helst. Det er ogsaa en rekke folk som prinsipielt velger aa la vaere aa reise med Ryanair.
Det er nemlig lov aa vaere uenige og det er lov aa kritisere Ryanair. MOL skal imidlertidig slite med aa matche LH i baade omsetning, fortjeneste og ikke minst kvalitet og hensyn til passasjerer. Her er tallene for 2008 Ryanair: Omsetning: 2,7 milliarder Euro Netto fortjeneste: 390 millioner Euro Lufthansa gruppen: Omsetning: 24,9 milliarder Euro Netto fortjeneste: 1,35 milliarder Euro Det eneste Ryanair kan vinne paa er antall folk som er villige til aa selge raev og sjel for aa komme seg rundt for en billig penge. Last edited by Tommy777; 24-05-2009 at 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ingen tvil om at Luthansa også er et selskap som gjør stor suksess. Ingen har vel sagt noe annet.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Blir nok større enn LH i antall pax, har allerede passert BA med stor margin.
Driftsikkerhet er viktig, tror sporveien er bedre på det enn Alfa Romeo. Vet ikke helt hva jeg hadde valgt der gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Nej, jag håller med om att man inte måste tycka om FR. Var och en avgår själv om man vill flyga med dem. Kan bara säga som tidigare att mina erfarenheter som privatperson är positiva både vad gäller pris (inte oväntat) men också vad gäller service, speciellt för handikappade. Jag har haft det betydligt enklare och lättare att resa med min dotter med Ryanair än med Spanair... Sedan är service mer än hanteringen av handikappade, men just där tycks Ryanair ofta få rykte om sig att vara dåliga... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har reist med Ryanair EN gang i mitt liv, og det var helt greit. Hadde sikkert brukt de ofte dersom de hadde avganger fra OSL, men å reise til/fra Torp blir for kjipt.
Jeg har igrunnen ikke inntrykk av av ting går galt så ofte med Ryanair. Såvidt jeg vet har de en utmerket punklighetsstatistikk og få kanselleringer, så jeg ser ingen grunn til å la være å bruke de av den grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Statistisk sett har du sikkert rett i det du skriver, men den dagen det faktisk går skeis så er du basically screwed.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
de skal bli større enn Lufthansa på hva da? 201 destinasjoner på de fleste kontinenter? fullservice på alle plan?
keiserens nye klær liksom
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CityLine skal fly A343 for Lufthansa | Trdfly | Flyforum | 15 | 30-01-2016 11:46 |
Lufthansa: Bedre enn ventet i 2009 | Someone | Flyforum | 7 | 02-03-2010 17:34 |
Lufthansa skal øke kraftig i Norge | MartinL | Flyforum | 19 | 30-01-2010 03:26 |
Airbus regner med å passere 100 ordre på A350 | LN-OSS | Flyforum | 4 | 19-05-2005 17:03 |
Forventer å passere 400.000 pax i 2006 | enml | Flyforum | 6 | 29-10-2004 17:16 |