![]() |
|
![]() |
#1 |
Ung flyspotter
|
![]()
Tar meg en liten pause fra eksamens-styret, og tar meg tid til å dele noen bilder fra sist tirsdag med dere
Like bortenfor bussholdeplassen (den som går til vollen) finner jeg LN-NOO ![]() En SAS-maskin kom inn til gate, LN-BUF ![]() Så kom bussen til vollen... idag var det utrolig mange SAS og Norwegian-maskiner, dette er LN-TUK ![]() En noe lengre SAS-maskin, RRF ![]() Første høydepunkt blir SunAir's dornier, OY-NCE ![]() ![]() Enda noen propellfly, jeg tror det er en DHC-8-100, og en -300. Først LN-WID ![]() Så LN-WFO ![]() En gris som den blir kalt, nok TUL nå ![]() To amerikanere i et shot på Gardermoen... ikke vanlig at det ikke handler om 757 dette her ![]() 900531 ![]() Enda en SAS... de begynner å bli nokså kjedelige... fikk ikke reg da, men de er WIB i bakgrunnen ![]() WIB igjen som tar av... bruker høy blender på proppell fly og på SAS/NAX, så det blir litt fart i bildene... (SAS/NAX har man jo råd til å feile ![]() ![]() Den tredje amerikanern jeg ser idag... pleier å være den første. N4114O kom idag ![]() ![]() Det blir tre NAX med winglets før neste høydepunkt KKX ![]() NOP ![]() og NOM, til slutt ![]() To be continued ASAP ![]() Last edited by hafsunde; 28-05-2009 at 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ung flyspotter
|
![]()
US Airways kommer, denne gangen med N939UW
![]() ![]() Det ser virkelig ut som noen barn har malt denne her :S ![]() Eastern Airways, G-CERY ![]() En skarp og fin Lufthansa med hjulet akkurat nedpå, D-AIPU ![]() Var så heldig å få låne 500mm til Master Tom ![]() ![]() ![]() Avinor sitt fly ![]() Når man får så mange sjanser må man prøve nye utsnitt og vinkler. Jeg tok muligheten når jeg nå fikk låne da denne... monsterlinsa ![]() Så ser vi no komme bak trærne... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dyktig ung gutt du! Var mye skarpt her og tross for overskya/byger som vi hadde den dagen
![]() Litt flekker her og der da og panoreringene dine var pene |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ung flyspotter
|
![]()
Det var jo selfølgelig Koreanern med sin jumbo
HL7600 ![]() Et av de bildene jeg er mest fornøyd med... må gi æren til MasterTom, da brennvidden er på det maksimale, 500mm ![]() En eller annen prop, LN-TRG ![]() Air Berlin med sin D-ABDN ![]() Denne USAF maskinen som sto på mill ![]() Igjen LN-TRG ![]() Også for dere kommentere i massevis om at horisonten på dette bildet er skjeiv, men det ble jo kult med den vinkelen ![]() ![]() Så forflyttet vi oss til 19L/01R ![]() Eneste fly som landet ![]() Finnairs embraer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ung flyspotter
|
![]()
Jeg lar bildene prate
![]() ![]() Eastern drar igjen. ![]() Her har vi departure ![]() CRJ'en til Lufthansa. Tok ikke av før laaaaangt nedpå banen, selvom den taxet helt til enden. ![]() Kommer stadig inkommende, og utkommende fly her ![]() Turkish i Start Alliance-livery drar ![]() Speedy take-off ![]() Den siste fra uti felten, NAX B738WL ![]() Da var jeg tilbake på terminalen, hvor jeg venter på toget hjem. 3 bilder av KKY ![]() Veldig fornøyd med dette ![]() Hei de skifter hjul jio ![]() ![]() Vet det er uklart/kornete, med jeg synest vinkelen ble spennende på denne ![]() Det siste, feiring for US Air her ![]() ![]() Last edited by hafsunde; 28-05-2009 at 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Veldig pene å skarpe bilder, håper du vil henge deg på da jeg kommer til Osl i juli
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ung flyspotter
|
![]()
Ja, da er det jo sommerferie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
Hva gjorde denne på OSL ??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Kjempeflotte bilder!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Virkelig bra dette! Mye variasjon, veldig bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Besøk på Gardermoen Flystasjon Tirsdag 19.februar kl. 12.30 | inger | NSFF-forum | 2 | 22-03-2019 12:41 |
Gardermoen '84 på RB.no | olehoel | Bilder & foto | 6 | 12-04-2014 14:13 |
Gardermoen 27/9 | Vidar | Bilder & foto | 21 | 02-10-2010 18:23 |
Lær å fly på Gardermoen - kurs starter tirsdag 16. september! | Madman | General Aviation og sjøfly | 3 | 15-09-2008 13:39 |
VC-10 på Gardermoen | OSL Inside | Flyforum | 7 | 25-04-2005 17:03 |