![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sjekket nettopp inn på morgendagens BGO-OSL flight, og der kom det opp et tilbud om å forhåndskjøpe ekstra bagasje (i et popupvindu, selvfølgelig - SAS liker den teknologien) mot et gebyr. Det positive var at det i tilbudet alt tok høyde for min EBG-status (det sto at min tilgjengelige gratiskvote var to kolli), slik at det ikke blir noe kluss med mengde vs statuskort. Jeg følte imidlertid at tre kolli var i meste laget, så jeg takket nei. Uansett en fin nyvinning som kanskje kan spare folk med overvekt litt tid på flyplassen.
Nå må de bare komme med en lignende løsning for bonuspoeng på utenlandsturer også ("ønsker du 100% opptjening mot et (fornuftig) pristillegg?"). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
Code:
Additional flight benefits for an extra charge: -Rebook any time prior to departure -More Miles & More miles -Business class upgrade in exchange for miles (except codeshare flights)
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Dette tror jeg ikke er noe taktisk smart trekk. Dermed spørs det om ikke alle pengene SAS har brukt på å fortelle passasjerene om at de ikke tar gebyr for bagasje, er bortkastet. Det eneste mange etter hvert vil sitte igjen med, er at SAS skal ha betalt for bagasje. Den menneskelige hjerne er enkel, og den husker det siste best.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Syns dette virker som et bra tiltak. Aldri feil å få valget. Hva var prisen for et ekstra kolli?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Når crew gjør det "lille" ekstra | krølle | Småprat | 0 | 19-03-2019 16:36 |
747 med "ekstra" motor | perpåhøvik | Flyteknisk forum | 12 | 02-07-2016 11:28 |
"Hoppe av" en reise - med bagasje | Star Flyer | Reiseforum | 2 | 18-11-2014 04:16 |
SAS med morsom "Ferieklar"-funksjon | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 25-12-2009 11:14 |
Maritimt/OT: Kjøp cruise hos "MSC Cruises" for Kr: 10.- | Blackhawk | Reiseforum | 0 | 29-11-2008 17:40 |