![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Og hvor er exit rows i dette flyet?
Mange takk. Hilsen en på 2m. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Dine 2m skal ta plass i KKP.
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Hvis du ikke har kjøpt dette på nettet, så kan du avdekke disse på CI-automaten (hvis det brukes slikt på STN) med at de er merket med spørsmålstegn(?). Rad 1 er ett godt valg (1ABC altså) da de er uten vegg foran setet. Og da de blir sjelden valgt pga de er merket med det spørsmålstegnet.
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Tusen takk. Må vel krøke meg sammen som vanlig.
Bruker det trikset hver gang BSSW ![]() Er dessverre usikker om det finnes automat på STN. Prøvde på Gatwick for noen uker siden, det gikk veldig dårlig da automaten ikke tok ref. nr (prøvde 2 forskjellige...veldig rar og uvanlig layout...spurte etter document nummer??). Ble bare surr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På LGW vil det nok etterhvert komme røde Norwegian automater. De som står der nu er vel noe felles for flere selskaper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Ellers kan jeg melde om at kkp og sete 2d er noe av det trangeste jeg har opplevd. Og med flytid paa 2 timer blir det en proevelse. Opplevde ogsaa at take off ble avbrutt etter at cpt ga full gass. Aarsaken var at "reverse" system maatte restartes. Kan noen med flyteknings bakgrunn forklare hva dette er? Mvh bf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det gjoer det ikke. DY legger ned STN saa snart de har nok slots paa LGW, saa da er det intet poeng i aa ta investeringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Rad 12 og 13 er nødutgang på 737-300 hos Norwegian, 13A og 13F er beste seter. Merk at KKF har en annen konfigurasjon, som gjør at 12 og 13 er normal på høyre side - men ikke på venstre side. Her er rad 12 eneste nødutgangsrad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |