![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fuglene synger, solen skinner og man er klar for en ny dag. Rolig i heimen på denne tiden av døgnet - men snart skal vi på trening. I kveld skal vi vel heie på Alexander den Store... Ha en flott lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra OSL-lounge.
Venter på BA som skal ta meg til LHR og deretter videre til TRN. Italia er kanskje ikke med i MGP? Synd, for ellers kunne jeg ha stemt på Alexander den store derfra ![]() Mer om min lørdag finner man i et annet underforum. Ha en fin lørdag folkens!
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen... En dag igjen til 17. Mai. I morgen bærer det til Houston og sjømannskirken som arrangerer 17 mai-feiring.
Paging Dag: er du i Houston søndag?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God morgen fra SVG. Flyene på nattstopp vel avgårde i strålende sol. Nå skjer det ikke noe før 10:20. Gjeeesp!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Kjerringa sover, ungene ser barnetv, jeg sitter på laptopen og leser forum.
Snart på tide å begynne på frokost. Senere i dag blir det en tur opp på skolen for å rigge til og gjøre klar til 17. Mai. Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Solen skinner og jeg er av en eller annen grunn alt for tidlig oppe. Egentlig ingen konkrete planer for dager så får se hva som hender. En treningsrunde står ihvertfall på planen.
Når det kommer til MGP så synes jeg hele greia er tåpelig, jeg mistenker han felegnikkende fyren vi har sendt for å være falsk, så her håper man på 0 poeng |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Solens skinner såpass at man vurderer å anskaffe blendingsgardiner. Altfor tidlig opp her også. Men god morgen! Kaffe gjør underverker.
Her skal det være en liten Grand Prix-seanse med indrefilet, pommes anna, rødvinssaus og noen gode grønnsaker, antakelig asparges, sopp og løk. Nå skal jeg bruke en times tid på å pønske ut hvilken vin som passer best. Spenningen er utløst: Det ble en vin jeg allerede hadde i skapet. Ch. Vieux Bonneau 2006. En Bordeaux fra Østsiden. Har også en 2005 liggende, men den skal nytes til lammet til høsten. Last edited by AirbusTrond; 16-05-2009 at 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Solen skinner som skrevet tidligere her i SVG. Hærlig vær.
Javell, noen 17 mai forberedelser blir det ![]() Ellers bare å ta alt med ro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Solen skinner på Nærsnes, bagene er pakket og snart bærer det avsted til Flytoget, Cph og SEA.
Cprinodukken vinner ikveld og god 17. mai til alle!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag, her på Grefsen skinte sola. Nå har skyene tatt over, og det ser veldig grått ut. Noe handling må utføres idag, og deretter blir det en rolig dag med litt husarbeid før morgendagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna!
Efter 3 hektiska dagar har jag tagit en paus från Uppsala och håller nu på att andas ut och plannera kommande vecka. Idag blir det firande av en femåring och eventuellt blir det MGP till kvällen. Solen skiner och det verkar kunna bli en riktigt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Canonskytter
|
![]()
God morgen fra Bardufoss. Her har jeg stått opp alt for tidlig for det eneste som skjer her er paddene som hopper rundt utenfor...
Ellers er det supervær her og det ser ut til å bli en bra natt-til-1. mai feiring for de som skal det. For min del blir det nok å kjøre noen til Finnsnes for så å kanskje hente dem igjen før 17. mai toget begynner i morra.. :P
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad lørdag. I dag er den store klesvaskdagen - maskin nr. to surrer og går allerede. Ellers blir det styrking av bunadsskjorte (jeg er an av dem som håper på temperaturer godt under 15 i morgen!) og MGP med ostepopp og Pepsi Max alene mens fruen er på MGP-fest med veninner og barna sover. Godt mulig det blir med laptopen på fanget og litt aktiv twittring kanskje... Blomstene på kirsebærtreet i hagen har begynt å falle av, og når det blåser ser det ut som det snør! Kult. Ha en flott helg, med eller uten MGP og bunad!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag fra Nydalen... Akkurat ferdig med en runde rengjøring her..
Må ut på en liten shoppingrunde, før man setter kursen mot Åråsen for å se Odd Grenland slå LSK! Ha en bedre Lørdag alle ! ![]()
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Etter en kort natt med dårlig søvn ble man vekket av noen meget våkne unger. Så da var det bare å gyve løs på indretjenesten. Nå er det straks på vei til Sørlandssenteret for at fruen kan handle nytt 17mai antrekk, men meg og ungene på slep! O skrekk O gru! Men dog skal 8 flylegg pluss hoteller bestilles til ferie med gutta i juni i ettermiddag. Så det er jo greit å ha noe å se frem til!
Satser på å få se på Brann-slaktet i ettermiddag! Det kan vel ikke bli særlig anderledes! Hvis da også Arsenal slår Manshit i dag, så blir det ikke så værst en dag allikevel! ![]() Og i morgen er det 17 mai! Måtte det bare bli tørr-vær!! BF ![]() Last edited by Bizflyer; 16-05-2009 at 12:50. Reason: Glemte Foppall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag - da har man vært i butikken og kjøpt inn det som trengs til en grandprix-kveld hjemme, samt litt jordbær og stasj til frokost i morgen. Strykestivelse hadde de også, så nå står noen timer med stryking i stivelsesdunst på programmet. Jeg er temmelig sikker på at det er her på forumet jeg tidligere har hørt om "Flying Dog Brewery" - nå hadde de fått et lite utvalg øl fra dem i "US/UK-hyllen" i butikken min. Siden jeg ønsker å støtte selve konseptet med US-hylle, så ble det kjøpt inn et par Flying Dog Indian Pale Ales for kvelden. Huhey.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Dette blir en litt lite effektiv dag, ser det ut til. Gulvet skal vaskes etter sjøslaget på torsdag og klesvasken begynner anta betydelige dimensjoner.
Og hvem var det som helte vaskemiddel i tørketrommelen? Har muligens noe med det samme som gulvvasken å gjøre. Jaja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvor er det egentlig mulig å putte vaskemiddel i tørketrommelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Åpne døra. Tømme flaske.
Heldigvis var ikke hele flaska tømt. Det er da grenser for hvor dårlige venner jeg har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Å ja. Sånn ja...
...de trodde vel det var mykemiddel... |
![]() |
![]() |
![]() |