![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser ut at jeg var for sent ute på SAS webshop. Vurderer å begynne å reise med laptop, har ikke gjort dette før. Men det er kjekt å ha. Trenger derfor noe som kan fungere på reiser - noe som kan være håndbagasje, men ikke så stort at det er håndbagasje alene (vil ha bagasje i tillegg), men det skal samtidig være stort nok til å kunne ta med litt annet enn bare laptop, f.eks. et par bøker, noe drikke, litt mat og diverse småting.
Noen som har tips? Skal snart til Berlin, det finnes kanskje noen spennende butikker der?? Skal gjerne være litt stilig, men ikke altfor dyrt, da. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg er også ute etter noe lignende. Ingen av de laptop-sekkene jeg har nå er jeg helt fornøyd med. Enten er de for små (laptop'en tar nesten all plass) eller så er de ubehaglig å gå med så snart man får litt vekt i dem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Når jeg tenker meg om, har jeg en pent brukt laptopsekk liggende.. Kun brukt på to turer.. Grunnen til at jeg byttet den ut, var forøvrig at den var litt for stor til at jeg hadde samvittighet til å ta den med i tillegg til et annet kolli i kabinen, samt at den ikke hadde plass til så veldig mye mer enn laptopen. Men om en av dere evt. er interresert i å "adoptere" den, så ta gjerne kontakt via PM..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vil tro at Kaufhof (kjøpesenteret på Alexanderplatz) i Berlin har noe å velge i.
TaxRefund også rimelig greit der (selv om skranken på SXF stenger kl. 18 så det må sendes inn eller legges i postkassa på flyplassen)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har hatt en Deuter Airstripes i noen år nå, veldig slitesterk, med egen beskyttelseslomme til PC, plass til endel ledninger , god å ha på ryggen, og man kan få med et lett skift med klær og tannbørsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har en Swiss Gear som jeg er veldig fornøyd med. God å bære, romslig, rikelig med lommer og går til og med i hattehylla på en Dash så lenge den ikke er altfor stappfull.
http://www.bestbuy.com/site/olspage....ci_sku=6564611 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser at min Tumi har gaatt ut og at de nye er litt dyrere.
Her er ett par alternativer av meget hoey kvalitet og livsgaranti: Med separat laptop del saa man slipper aa ta laptopen ut av ranselen http://www.tumi.com/alpha/t-pass-bus...ss-brief-pack/ Toppmodellen: http://www.tumi.com/alpha/total-solu...ckpack-111469/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Meget lekre Tumi-saker paa kadewe. Men helvete alstaa. De skal ha over 500 euro for den jeg synes var stilig. Forget it. Lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg har en Haglöfs Backup, og er ganske godt fornøyd med den. Laptopen legges i ei lita veske som passer i en lomme med egen åpning. I tillegg er det et hovedrom, som naturlig nok er litt mindre enn på en annen dagstursekk.
Helt grei pris (ca 600 kr, mener jeg) og den indre veska er en helt grei å bruke alene viss man kun skal ma med seg laptopen og noen notater. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
20 daler og en laptop... | LN-MOW | Flyforum | 4 | 18-12-2009 07:31 |
Laptop og security....? | EK 007 | Flyforum | 28 | 26-01-2008 11:23 |