![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Norwegian Speed booking på Stureplan
Boka en flygbiljett t o r till en valfri destination i Europa på mindre än 50 sekunder och resan är din! Vill du ha ressällskap måste bokningen genomföras på mindre än 60 sekunder. Tisdag 21 april och onsdag 22 april 2009, mellan kl. 18:00 och kl. 20:00 . Alla bokningar sker live på storbildsskärmen. http://www.norwegian.no/sw40097.asp |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, en kul sak! Og neste reklame blir vel at man kan book en flybillett på under et minutt, der de kan vise til empiriske forsøk.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
- Den tävlandes namn, bild eller röst kan komma att användas för kommersiellt syfte eller i annan annonsering för norwegian. Genom att deltaga i tävlingen godkänner man denna medverkan.
- Om bokningssystemet ”hänger sig” får den tävlande ställa sig sist i kön för ett 2a försök. Dette er to gode grunner til å ikke delta i konkurransen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fragor:
1. Maste det vara resa fran STHLM eller det kan vara t. ex. WAW-OSL-BOO-OSL-WAW? 2. Har de pa Stureplan en sarskild dator, eller hur funkar det? 3. Kravs svensk personnummer att delta? Vore jobbigt att ga dit forgaves...
LOT oss fly! Last edited by Stoarn; 20-04-2009 at 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
WAW-BOO-WAW for tva pax med loggin med konto (mig och mamman med jattelang polska fornamn och 2 efternamner) fran forsta klick upp till betalning klarade jag snabbast inom 54 sekunder :?
![]() |
#6 |
Qwerty
|
![]()
Då kanske du ska ta dig en sväng förbi Stureplan imorgon. Kan bara önska dig lycka till...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Booker aldri med mitt mellomnavn/andre etternavn. Jeg har inge n problemer med å forstå at et minutt går greit. Men det å finne flightene man vil ha må da by på en større utfordring?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() ![]() Vet ni om det är första gången då DY gör en sön kampanj i STHLM?
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Deltog i tavlingen. Haplaus.
Normallt hemma klarade jag med 2-pax i 47 sek. Men pa Stureplan deras mus funkade sa sakta att navigation pa websida var hindrad. Jag var sjatte i kon, ingen av forsta 8 manniskor var nog snabb. Darefter vet jag inte, men med san mus kan jag gissa att inte sa mycket manskor...
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
DY er lure - klart de har "tikset" med musa (!!!) for at det skal være oppemot umulig å booke en flyreise under 50 sek. Men de har uansett fått (god) PR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Slutar Norwegian med Stockholm-Paris? | Bengt | Småprat | 4 | 09-09-2015 20:10 |
Norwegian med København og Stockholm-Fort Lauderdale | owj1310 | Flyforum | 84 | 17-03-2013 21:33 |
Kult med nye russere på Sola | Lennart | Bilder & foto | 6 | 06-04-2011 21:53 |
Ryanair med "markedsstunt" på Rygge | Herlov | Flyforum | 39 | 01-10-2009 08:39 |
Norwegian med ny rute - Stockholm - Paris-Orly | BU595 | Flyforum | 15 | 08-03-2007 23:13 |