Flyprat

Go Back   Flyprat > Bilder & foto
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 15-04-2009, 13:44   #1
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Default SVG-OSL-SVG 13-14/4

Som noen har fått med seg så skulle jeg til Oslo for å se en mann som leker med dokker. I den sammenheng så tok jeg noen bilder ila turen.

Det viste seg også at det skulle komme et selskap, som ikke er så vanlig, til SVG den 13ende. Slik ser det ut.

Jeg var heller ikke det eneste forumsmedlemet som skulle over å se på dokkemannen. Sirpjalle, med frue, skulle også over. Og de skulle fly dette flyet

I et av de 2 magasinene som lå i setelommen foran meg så jeg denne reklamen. Man kan også se at knyttnevetesten ble bestått

Da vi landet på OSL så sto dette flyet på fjernpark

Det ble ikke flere bilder før dagen derpå. Hadde ikke kamera med på Scanair-treffet heller.

Man hadde valgt å stå opp alt for tidlig for å komme opp på OSL for å spotte... Denne skal vel til BLL vil jeg tro

Denne maskinen skulle fly Sirpjalle, med fru, og meg til SVG senere på dagen

Denne var også innom på OSL...

...sammen med denne og....

...denne. Hva de gjorde der vet jeg ikke.

Cityline er også representert på OSL

Aeroflot flyr daglig til OSL med en A320 eller A319

Denne kom plutselig forbi. Hvor er det denne flyr til?

Sas flyr ikke bare med B737 på OSL...

LN-NOS, den har jeg ikke sett før. Det er vel en av de "nye" flyene

Denne holdt jeg på å miste (den kom forbi 5 min før tiden!) men det var en hyggelig kar som sa ifra til meg da den kom forbi. Jeg satt med ryggen til vinduet da den kom. Snakket litt med ham etterpå, og det viste seg at han er medlem på Airliners. Fikk tipset ham om Scanair og FlyerTalk også. Så om du leser dette, så var det hyggelig å hilse på deg

Så var det å komme seg tilbake til SVG og hjemover.

Da vi landet på SVG så så jeg denne stående borte ved lufthavnvakta, og lurte på hva det var. Så da var det å svinge innom spotteplattformen og ta en nærmere kikk.

Her står LN-KHA og gjøres klar til neste flytur.

Denne kom forbi akkurat da jeg svingte av mot der som spotteplattformen stod. Så jeg ventet i håp om at den skulle komme forbi igjen. Og det gjorde den som dere kan se.

Takk for titten :-)

Last edited by BSSW; 15-04-2009 at 18:52. Reason: Korreksjon ifm det Noen sa...
BSSW is offline   Reply With Quote

Posting Rules