![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
.. eller hva det nå heter ...
Her i Tornadoland har ting roet seg etter aftenens moro, haggelen har smeltet og lillegutten har endelig sovnet. Har sovet mesteparten av dagen etter ukens eskapader, men nå er jeg våken igjen. Men siden mesteparten av morgendagen må brukes til å kjøre frem og tilbake til Augusta (Ja, masters-Augusta), bør jeg vel tenke på å krype i bingen snart... Det er derfor jeg har satelittradio ... da kan jeg ihvertfall få med meg matchene på radio. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Saa paa weather ch. radarbildet fra rundt ATL at det maa ha vaert interesant vaer der hos dere ja
![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra rolige omgivelser - ser ut til å bli nok en varm dag her hjemme, våren er definitivt på vei og fuglene kvitrer allerede ute i buskene. Ha en fin lørdag!
![]() |
#4 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Tidlig oppe her idag også. Skal inn på SAS-hotellet å hente styrmannen på CO som lander relativt snart. Kona og sønnen er desverre hjemme syke så da blir det en stille weekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Scandinavian Lounge på CPH. Sitter her og slår i hjel 3 timer før neste avgang til BGO. Dermed er snart påskeferien offisielt over
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad påskemorgen fra Rondane. Knallblå himmel og sol. Snart skal vi ake...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Her er det klart for årets påskerenn og målet er å forbedre fjoråret litt skuffende 2. plass
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God påske fra Morgedal turisthotell! Her er det straks slalomløp for store og små! Ikveld blir det "fri" bar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God formiddag/ettermiddag (alt ettersom)
![]() Trondheim har fått tak i heile 15 stk av mr. celsius i dag, og det er gløtt mellom skydekket og ![]() ![]() Ellers står pinnekjøtt til vannings, og det skal bli ein makelig dag. Ha ei fin påskeafta! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Happy day fra Krsand!
Her er det relativt grått ute, men 15 grader, så man skal vel ikke klage! Sov lenge i dag etter å ha jobbet i natt. Men nå må man snart komme seg på butikken. I kveld blir det nok en bedre middag, med noe godt i glasset til. Men først frokost! Happy påsk! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Da ser det ut til at Get har ordnet nettforbindelsen, som har vært veldig ustabil den siste måneden. 14 grader i luften. En formiddagspils inntas som brunsj, før det blir handletur. Angrer på at jeg ikke har vannet ut klippfisk til bacalao, men får finne noe annen fisk evt skalldyr. Etter to dager med lammestek skal det bli godt med noe sjømat.
Sjømat uten hvitvin er ikke noe særlig (polet er stengt), men så kom jeg på at jeg har champagne, så da blir det "rekesalat" med vårløk, avacado, chili, koriander etc - drysset over med olje og lime. Last edited by AirbusTrond; 11-04-2009 at 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra Egersund
Her er Tor ute i vognen sin, vått er det også. Håper været blir bedre til mandagen. Formen blir bedre og bedre, men hoster og harker litt fremdeles. Ellers så har jeg blitt ca 3500kr fattigere idag, etter en tur på Jysk... Men kommer nok til å sove godt alikevel ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God påskeaften til dere alle fra Romsås som har badet i sol i dag
![]() Men det meste av sola har jeg fått nyte langs rullebanene på OSL, og i dag var vi en skikkelig veteran-gjeng på jordvollen v 19R, der jeg traff både VC-10og ATC-Flyradar og en annen veteran som både fotograferer og leser forumet ![]()
![]() |
#16 |
Canonskytter
|
![]()
God kveld fra Halden. Her har det gått for seg kan man si.. Taket på russebilen er ganske så bulkete etter at 5-6 personer stod og hoppa i takt til musikken. HELE torget var fullt av biler som stod parkert på skjærtorsdag..
Moro med litt liv ![]() Har tatt en russeknute, kjøre 15 runder i en rundkjøring. Nå i kveld skal vi kanskje bade. Er en russeknute det å bade før 1. mai. Frister ikke så mye akkurat, men det er jo bare en gang i livet. Nå gjenstår det å skaffe flere sponsorer for denne bilen sluker bensin! (350 motor.) Tror den bruker rundt 3 liter på mila.. ![]() Det gikk med 60-70 liter til og fra Strømstad + to turer opp til en liten innsjø..
![]() |
#17 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
Var du så tidlig ute at du fikk med landingen til CO? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei!
Nei, det var vi nok ikke, dessverre. Fikk landinga til Korean Cargo, det var den første vi fikk tatt.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad påskeaftenmorgen | EB | Flyforum | 10 | 20-04-2019 12:35 |
Glad påskeaftenmorgen:-) | EB | Flyforum | 8 | 15-04-2017 20:04 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God påskeaftenmorgen. | ENGM 911 | Flyforum | 28 | 03-04-2010 22:49 |