![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra CPH - og snart lufthavnen - hvor påskeferien nå starter med en liten flytur til Oslo med våre venner i Norwegian.com
Dagen går med til diverse ærender i Oslo, samt planlegging av hyttetur til fjellet, da kvinnemennesket som egentlig påtok seg arrangeringen velger holdningen "det ordner seg nok" følte enkelte et kall. Blir nok en hyttetur med mye god rødvin og muligens også en skitur eller to. Ha en strålende torsdag - og for de som er så heldige å starte påsken allerede - god påske! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Tidlig opp og tidlig i gang med dagens oppgaver - siste innspurt før påsken. Blir møter, møter og enda flere møter i dag. Ha en flott torsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen.
Her på MJF starter dagen med de-icing og snøvær. Kansje ikke den helt optimale starten på dagen, men det hjelper på Påske snøen. Ha en fin dag=) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.lch78.net
|
![]()
God morgen fra nord også
![]() ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Stille og rolig på jobb. Kaffen er på pulten og forum må leses før arbeidet tar til for fullt.
Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her skinner solen, jeg er lit sent ute og er like trøtt som vanlig. Planen er å få hentet vinskapet mitt etter jobb, itillegg er det møte i FK Dynamo Godlia. Siden sesongen snart starter og vi er debutanter er det faktisk greit å ha møtt samtlige på laget før sesongen sparkes igang. Kanskje vi skal legge inn en trening også? Itillegg vil visst fattern ha bilen sin tilbake så da må jeg vel en tur innom de gamle også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Bjørheimsbygd (30 min fra Stavanger), været her ligger på flotte 6 grader, med null i vind. Noe skyet, og litt smoke on the water.
Vinden blåser Nord-Nordvest (Er nesten ikke vind). Blir nok en skoledag, før jeg reiser i morgen! Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen!
Nå er SE-REF snart klar til å fly SK945. Flytid 8:45 og fullt hus. Forelöpig take-off vekt er 232,8 tonn. Dvs. kun to hundre kilo å gå på til max. Helt greit vär på ARN, noe mer vind og regn utpå dagen i Chicago. Ha en fin dag.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god torsdag morgen fra Asker i påskestemning.
Fikk sove "lenge" (dvs til ca 07:00) i dag, så dette er en god dag. Uke to av pappapermen er snart gjennomført, og jeg må si tiden går fort. Snøen begynner å minke ute i hagen (dvs all kvisten fra treet vi fellte før snøen kom dukker opp av snøen - det må nok bli en tur til Yggeseth for å bli kvitt skiten), og kanskje blir det en liten time i solveggen med Berlinmuren mens minstemann sover. Ha en herlig dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Sandvika,
Ny dag og nye utfordringer. Det ligger ann til noe hektisk dag før kursen settes vestover med SK4039 senere idag. Kjapp tur hjemom før kursen settes videre over sjøen til ABZ. Det går igjen raskt mot helg og en etterlengtet påskeferie. Ha en flott dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
En litt sliten morgen etter bra fly og vin i Sandefjord i går. Og vi la merke til hvem som ikke kom...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo sentrum. Sola litt dekket bak et lett skyslør, men vårfølelsene har så bestemt gjort sitt inntog i byen. Det blir en fin dag, og et møte med en svært så hyggelig trønder litt senere på dagen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krsand, som kan melde om CAVOK foreløpig iallefall!
Deilig med torsdag, for da trekker det seg mot helg! Blir ingen påsketur her i gården. Ja, med mindre det tikker inn en stor lottopremie på lørdag. Greit med noen dager hjemme å slappe av på også da! Men først skal det jobbes!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Har Kjære ikke-fullt-så-store leder skuffet sine fans???
Huffda! Det var lumpent gjort!! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra det Vaate Soer. Her er det 16 grader, regn og torden, og det skal visst fortsette mesteparten av dagen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er kommet meg på min jobb nå,har skal jeg være til 2130 i kveld...
Skulle heller vært ute i Sola å fått litt brunfarge på kroppen en å gå rundt på et kjøpesenter.. Ha en fin dag/ettermiddag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Faen! Da sitter man her og venter på Viking med et stykk punktert hjul. Når man ikke har reservedekk, forrige som punkterte ikke har kjøpt ny boks med skum og vinterdekkene ikke er run-flat, så er det ikke så mye man kan gjøre.......derfor skal jeg drikke etterpå
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
266 pax på 264 seter er bra i disse dager. Et par infants var det vel blant dem. Noe frakt møtte ikke opp til avgang, så vi lå et snaut tonn under maks. vekt. Greit er det, for da fikk vi med litt ekstra fuel, og det ble en laaaang innflygning inn til RWY 10. 20 minutter tok den.Cabin hadde 9 medlemmer idag. Ny standard, ned fra 10 stk. Men de solgte varer ombord for over 8000 SEK mens "target" var 4000 SEK. Ikke verst.
Nå venter "Elephant & Castle" med et par duggfriske "Honker Ale" fra Goose Island, et lokalt mikrobryggeri. Senere middag på en italiensk restaurant med det fine navnet "Volare"! Ha en fin kveld. ![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdags morgen | Cecilie | Flyforum | 26 | 31-07-2008 20:10 |
God torsdags morgen! | Utflyttet | Flyforum | 18 | 22-05-2008 19:06 |
God Torsdags morgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 12-07-2007 23:07 |
GOD TORSDAGS MORGEN !! | ENGM RAMP | Flyforum | 1 | 29-09-2005 08:53 |
God torsdags morgen | Farmer | Flyforum | 6 | 18-08-2005 15:14 |