![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei, jeg er 14 år bosatt i "Siddisland" (SVG)
JEg begynner med PPL Teori etter fyllet 15 år i september (Da har sola flyklubb undervisning også) Og Sparekonto med et par 10 tusen er allerede på plass. Fly med instruktør med 16 åring er målet. Jeg går nå siste etappe av 9ende. Så det er smart og tenke på framtiden allerede nå. Jeg tenkte jeg skulle gjøre noe "lurt" (hvis det er det ![]() Jeg har 3,5 i snitt( skal prøve å dra det opp) Jeg tenker da og søke Service og Samferdsel på VGS Jåttå? Men påbygg generell studiekompetanse 3 året. Jeg sikter mot å bli sivl flyger men svikter dette målet har jeg jo da service og samferdsel utdanninga. Da kan jeg utdanne meg til Kabinpersonal, bakkepersonal elelr lufthavnbetjent. Jeg er fornøyd så lenge jeg får en greit betalt jobb innen det flyrelaterte miljøet. Er dette noe som er mulig? Jeg hadde satt pris på hvis det finnes noen piloter her inne som ville tatt meg med på en tur HVIS det i det hele tatt er mulig.) Ville vært kjekt og se hvordan det EGENTLIGE arbeidslivet som flyger er. Har sittet på klapp før men det er jo bare fra A-B uten briefing og lunsj og sånt. Takker for svar ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Utdanning: Det å bli pilot... | Flight Cancelled | Småprat | 10 | 09-04-2012 21:08 |
Utdanning | enva | Flyforum | 4 | 31-12-2008 22:14 |
Pilot utdanning | 123al10 | Flyforum | 10 | 11-02-2008 21:00 |