![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så var det lørdag morgen igjen. Fortsatt hvitt ute. Dagen er over 7 timer lysere - så det er da noe som er hyggelig. I natt skal vi skru klokken frem - med andre ord nå er det sommer.......tid! Dagen tilbringes i et styremøte/idrettsting på Rica Helsfyr. Ha en sprek lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
En riktig god lørdag morgen
Akkurat kommet oss opp og litt frokost står på programmet. Blir en liten tur til osl for å snekre litt LS til Turkish. LN-MOW de gamle taktene du fortalte om har jeg heldighvis ikke møtt. Har ikke opplevd at de har vurdert å gjøre noe som går på sikkerheten løs. Resten av dagen blir med familien og pusling i heimen. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God lørdag morgen! Da er jeg ferdig med den første flytypen her borte og jeg har tid til å se på TV igjen. -Og det betyr selvfølgelig også mer tid til å dra på Starbucks... Ha en god dag. Her blir det pissvær!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det gjøre seg ferdig med frokosten og hive seg i bilen og ta turen til fjells og se på ei hytte. Kursen settes tilbake til Stavanger på ettermiddagen før det blir en tur til byen for å spise middag og bowle sammen med styret i borettslaget. Vel. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Oppe tidligere enn normalt for en lørdag å være. Blir endel småærend i byen idag, blant annet skal noen møbel og interiørbutikker besøkes. Så ramler jeg vel utpå i kveld som man har gjort så mange ganger før. Igår var jeg på fredagspils med kun svensker, så får man se hvordan klientel jeg skal finne og henge sammen med idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen hvor jeg nyter min tredje kopp med kaffe mens jeg rydder litt i bladbunken under stuebordet! Tar litt tid når man må bla gjennom alt på nytt
![]() Bytur planlagt, handlerunde planlagt, en aldri så liten bursdagsfest i kveld planlagt! Skal bli gøy ja! ![]() E!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdag formiddag fra et hvitt Asker. I dag står indretjeneste og innkjøp til morgendagens feiring av konemor på timeplanen. Litt rydding i kjelleren ser det også ut til at det blir ettersom frøkna fant ut at hun ville leke med dukkehuset i kjelleren i dag. Kanskje far endelig får orden på "roterommet"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdags formiddag! Slaps, slaps og atter slaps, måtte solen snart titte frem og velsigne oss med noen varme solstråler. Et par timers duty står for tur før man kan la helgen sige inn. Ha en finfin lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God lørdag formiddag fra Mo. Helgevakt betyr at man må holde seg i rimelig nærhet av heimen. En skitur skal det imidlertid bli anledning til.
![]() I går dukket forøvrig Starfighter-kalenderen 2009 opp i posten. Sent men godt. Nå gjelder det bare å finne en egnet vegg å henge den på. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Godt med helg etter 13-14 timers øker på jobben hver dag i to uker nå. I går kveld var jeg på Mamma Mia i Folketeateret - og i kveld blir det Stratos på toppen av samme bygg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God formiddag frå barteland
![]() Her blir det lang tur, kafe, shopping og det som bedre er. Flott ver er det her også, så dette blir bra! Ha ein fortreffelig lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flying Norwegian(s)
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen.
I dag er det en tur på luxus messen ved Grieghallen i Bergen. Der står bla. Eurocopteret (Colibri) til Fonnafly utstilt på plassen. Er jeg heldig blir det noen bilder i morgen når det letter. Det er jo første gang i historien at det står et helikopter der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra sør!
Sandelig kommer det ikke ned litt snø i dag også! Dagen vil gå med til indretjeneste. Må ut og handle og vurderer å legge turen forbi Kjevik for å få knipset dagens 2 charterfly. Dumt det med Kjevik at det kan gå timer mellom hver bevegelse. Og så gøy er det ikke å stå der ute! Ellers får vi ta en pils og vente på sommeren! God lørdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra Egersund.
Her har noen bestillt snø (ikke meg ![]() ![]() Bilen har jeg fått flyttet slik at brøytetraktoren ikke tar den med seg når den passerer, hvis den i det hele tatt velger å dukke opp... Glatt er det også, kom opp bakken igjen på andre forsøket, heldigvis... Blir ikke noe tur til byen i dag ihvertfall... Ha en bedre dag forumister
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra 15 grader varme Alpharetta hvor det buldrer godt i nabolaget ..
Sitter med dagens andre kopp og ser Sør-Afrika - Norge .. ikke altfor imponert så langt, og jeg er enig med Drillo som ikke ser noen verdi i denne kampen. Mange spillere borte, lang reise og dårlige forberedelser .. vi får satse på at det blir bedre mot Finland. Intet spess på planen idag .. mulig jeg tar en tur på pøbben og ser Portugal-Sverige. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Elendig dag idag, men du verden så hyggelig jeg hadde det i går...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Vassendgutane har konsert i kveld på Lista flyplass i det som nå kalles for kulturhangaren. Så jeg tror nok jeg får en fin kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hmmm, da kommer jeg vel strengt tatt ned der en dag for sent. Skal ned på Lista i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Rakk en skitur i morgentimene i nydelige løyper før folk og hunder og pulker og mildvær overtok skogen. Middag og annet småplukk står på todo-listen. hA eN goD ettermiddaG.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 11-04-2010 05:24 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 13-01-2008 00:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-08-2006 12:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 29-04-2006 18:16 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 9 | 12-11-2005 15:47 |