![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,462
|
![]()
Dette var en hyggelig nyhet i disse nedgangstider...
![]() Quote:
__________________
Mvh Lars Tore Haugan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
Dette er hyggelig. Som en av de ansvarlige for at TRD-ARN kom i gang (da med WF 3x daglig) er det veldig gledelig å se at ruten kan leve videre innen konsernet, og at det ikke bli nok en rute som "gis bort" ut av bolaget. Fem ganger i uken er jo ingen stor greie, men det kan holde liv i ruten slik at den dagen etterspørselen stiger, skal det gå greit å øke frekvensene igjen. Skulle jo helst vært double-daily.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]()
Hyggelig nyhet fra SAS dette
![]() ![]()
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Avgangstid kl. 11.10 høres ikke så veldig strategisk ut. SAS Norge eller Widerøe skulle operert ruten slik at den kunne feede USA-rutene fra Stockholm sammen med en lang rekke andre morgen- og formiddagsavganger.
Hvis Widerøe i utgangspunktet hadde tre daglige, og SAS nå har fem ukentlige, har jo selskapet definert ruten helt ut... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Gøy at SAS høster avkastnig i form av flere reisende på nye og uventede ruter!
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
Problemet, FlightDeck, er at det ikke funker med 2 daglige med 737 (ennå), og vi var nok litt overmodige da vi kjørte i gang med tre daglige med DH3. 2 daglige med Q400 kunne vært tingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Er det mye lokalpax på denne ruten, eller flyr de videre i begge ender?
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
|
![]()
Det er vel en blanding, jeg har tatt ruten 3-4ggr, og setter stor pris på den. Vanligvis ganske bra med folk. Sparer meg for mye tid kontra TRD-OSL-ARN-XXX. Er en del direkteruter som går fra ARN som mangler på OSL, og skal man østover (Finland og baltikum) er CPH en liten ommvei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS øker fra tre til fem nonstop på TRD-SVG | MD90 | Flyforum | 9 | 21-06-2014 16:20 |
SAS øker på OSL-CPH/ARN | Someone | Flyforum | 0 | 29-08-2013 13:17 |
SAS setter inn Braathens Regional på TRD-ARN og øker i slutten av Juni | Trdfly | Flyforum | 18 | 12-02-2013 11:36 |
SAS øker på ARN-AMS fra 27MAR11 | MD90 | Flyforum | 12 | 19-10-2010 10:47 |
SAS øker ARN-LHR til 7-daglige | Someone | Flyforum | 36 | 20-02-2010 22:41 |