![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Kommer en tur til gamlelandet i morgen, og da blir det mellomlandinger i ATL og CPH før jeg lander på OSL. Tenker å ta meg noen timer i CPH for å ta noen bilder, men vet ikke om noen plasser å gjøre slikt. Kan noen anbefale en plass innen gåavstand fra terminalen?
Blir vel også en tur til OSL for å ta litt bilder, noen idéer her? Og siden jeg er fra Sandefjord blir det nok bilder fra TRF også. Finnes det andre plasser enn ansattparkeringa som gir bra bilder? Siden det er skog på tre sider har jeg ikke store håp, men hvem vet? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]()
Ta en taxi til Flyvegrillen... der har du det du trenger God utsikt, mat øl osv... osv
Tar 5 min i en taxi så du blir ikke blakk. Den ligger i enden av Amager landevej. Last edited by hurvert; 19-03-2009 at 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Høres fristende ut. Så hva er å anbefale? Noen timer i CPH før jeg flyr videre til OSL, eller å bare ta første fly til OSL?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hadde det vært meg og været er bra så hadde jeg blitt noen timer, hvis du har mulighet og ikke har andre ting på programmet da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Litt mer info om flyvergrillen her: http://da.wikipedia.org/wiki/Flyvergrillen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Tror det blir til at jeg går til Strandvejen. Flyvergrillen høres tøft ut, men tar den en annen gang tror jeg. Kan alltids fly dit flere ganger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Klovn
|
![]()
hvis du ikke har stress med å hente baggasje er det kanskje en ide og gå seg en runde i transitområdet... mange gode muligheter gjennom glass
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
Neida, ikke noe stress, men må hente den før eller senere og gå gjennom tollkontrollen. Så sjekker jeg den bare inn igjen med SK med en gang
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis du skal ud til Strandvejen (eller Kystvejen som den hedder) kan du bare tage den gratis transfer bus der kører ud til parkering P15/P17. Den kører fra T3 og der er 5 - 10 min. imellem afgangene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() Sitter på flyet i ATL nå, hvis noen vil komme og spotte med meg i CPH kommer jeg til å dra til Kystvejen. Lander kl 8 og tar SK456 til OSL kl 16:10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Mente å skrive SK462
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Da er jeg vel plassert i Norge. Fikk tatt et par hundre bilder i CPH, forhåpentligvis er ett eller to av brukbar kvalitet
![]() Nå er jeg altså i Sandefjord, og dersom været er enig, blir det en tur på Torp på meg i morgen. Kom forbi en GAMMEL tråd på airpics, men siden jeg ikke er registrert, og tydeligvis ikke får en email for å gjøre det, håper jeg at noen har svar her også. http://forum.airpics.com/read.php?TI...4&page=1#90526 Vet noen om disse plassene fortsatt finnes? Vet at mye har skjedd på Torp siden 2003, og vet bare om parkeringsplassen selv. Den planteskolen høres veldig interessant ut. Vet noen om denne fortsatt er tilgjengelig? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-CPH-POZ-MUC-OSL-CPH-VNO-CPH-OSL (2011) | SeatBelt | TripReports | 27 | 01-11-2011 20:46 |
Foto udstilling CPH | pingo | Bilder & foto | 0 | 01-07-2010 13:43 |
Kort tur: TRF-CPH-TRF | jb1 | TripReports | 2 | 22-07-2009 09:22 |
TRF-CPH-TRF | imm | TripReports | 13 | 22-08-2006 09:58 |
Dagpendler TRF - CPH | GF1 | Flyforum | 4 | 02-03-2005 08:29 |