![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da ønsker vi velkommen til nok en onsdag - enten dere er på NZ, Hawaii, prærien i TX, dalstroka innafor eller ganske enkelt på en feilplassert norsk flyplass ...
Her er akkurat selvangivelsen levert - og nei. jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de sender meg den, hvis ikke det er fordi de er så glad i å sende Amerikabrev ... 17 grader akkurat nå, regn er på vei og i løpet av onsdagen er det også lovet litt bommeli-bom over Atlanta og nærliggende områder akkurat i tide til å føkke opp ettermiddagstrafikken. 'Music For Headphones' går i bakgrunnen - akkurat nå reiser Genesis vestover, unge mann ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God kveld resten av verden, sitter paa terrassen med utsikt over Stillehavet, med en Big Swell IPA fra Maui Brewing Company med Hawaii musikk I bakgrunn. Dagen startet med en herlig loepetur paa Makena Beach ( en av de 10 vakreste strender I verden ) fortsatte med en stooor Kaffe Opplevelse paa Longhi's - Kua' Kaffe er en stooor smaksopplevelse, og koster godt over endel vin.....det er derfor jeg drikker - Kaffe !!!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Stille rolig på jobb enda en stakket liten stund.
Må si at ukene går kjappt gitt, onsdag allerede ![]() Dagen i dag går til diverse vedlikehold av applikasjoner, ikke så utfordrende, men en nødvendig jobb.... Vel, ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da er frokosten fortært og det er tid for å starte opp jobb-PCen. Blir hjemmekontor i morgentimene mens jeg venter på elektrikkeren som skal komme å fikse dimmere for meg. Har også et mål å komme meg på Sats i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag. Lillegutt våknet ikke før 04:30 i dag, og da forbarmet mamman seg over ham, så pappa fikk en time til på øyet. Takk, kjære. Nå er snart eldstemann klar for barnehagen, og kjøkkenet begynner å se ok ut igjen (stuen - med leker på hver kvadratmeter - er en annen historie). I dag blir det litt research og skriving i forbindelse med Convair-prosjektet, og et avbrekk med en kaffeavtale med en kompis - det er greit med litt voksenkontakt i løpet av dagen også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
En rolig morgen. De siste forberedelsene før jeg skal holde Altea kurs må på plass. Snuppa levert i barnehagen og nå er det frokost og forum lesing før dagen kan komme i gang. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen.
Fri i dag og denna fridagen er jeg litt egoistisk og tar med med golfkøllene for å finpusse litt på formen før Danmarksturen om 3 uker... Sesongåpning på Himmerland.. Vi er 4 småbarnspappaer som tar 4 dager i pannekakelandet :-) Blir moro....
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra sørøst! Passerte gjennom et par lette snøbyger på vei til jobb i dag, og i følge gutta på Blindern er det gode muligheter for å møte flere av disse utover dagen. Hvor ble det av våren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Her har man kontert og godkjent diverse fakturaer som har ligget på vent. Ingen store planer for arbeidsdagen bortsett fra de vanlige tingene ![]() Snøen er meldt til hovedstaden på fredag ![]() Ha en fin onsdag alle sammen ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et solrikt, men kjölig, ARN. OY-KBN står klar til å fly SK903. Flytid 8:09 og 54.0 tonn drivstoff er bestilt. 2 netter i EWR blir det også. "Iron Monkey" here we come!
Ha en fin dag.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen hvor solen stråler fra en blå himmel
![]() 4 minus akkurat nå, men var 11 da jeg våknet så her klager vi ikke. Skal på ettermiddagsjobb i dag, så jeg nyter fridagen med å få unna litt husarbeid. E!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - prosjektjobbingen før påske er så godt som ferdig. Hjemmekontor og slaraffenliv i dag for å komme ajour med en del andre faglige ting som har blitt liggende. Ha en flott dag!
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Nå blir det kontoret resten av uka, og jeg håper den går fort! Er klar til helg allerede, jeg! ![]() Møte i dag på jobben, pluss møte på ettermiddagen også før retningen kan settes mot heimen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
God dag fra Lista!
Sov lenge i dag, skal jobbe nattskift, kl. 23 - 07. ![]() Gleder meg til nattskiftene er ferdig, så er det helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Sandvika,
Godt over halveis i arbeidsdagen her. Det går mot en lang dag som avsluttes med deltagelse på NSFF årsmøte i kveld . Ute er det fortsatt vinterlig ser jeg. Ha en fortsatt fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Red Carpet Club paa ORD. Til SFO kl 0959 med en sliten 767. Nyter kaffen 10 meter unna en 777 som staar parkert rett utenfor vinduet.
Faglig paafyll i 2 dager (yeah rite) foer man returnerer fredag |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Go ettermiddag. Ombord I siste fly for dagen, og snart heime igjen. Morsom miljøvri på annonseringen på SK350 I dag, hvor skipperen takket for et miljøvennlig valg, ved at drifstofforbruket i dag var på knappe 19 liter pr passasjer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Synes vi burde høre sånt oftere med den miljøpropagandaen vi utsettes for fortiden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Gamle Oslo. Med ny PC er internett plutselig raskere. Lurer på hva som var på min gamle? Uansett, strømforsyningen var ødelagt, og IT-avdelingen på jobben nektet å gi meg flere.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Onsdags Morgen | PerJen | Flyforum | 16 | 14-04-2011 05:19 |
God Onsdags morgen | Gunnar | Flyforum | 23 | 04-02-2009 22:23 |
God onsdags morgen. | Hickok | Flyforum | 20 | 13-08-2008 18:37 |