![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har bestilt og booket sete på sasic fra køben til dubai. Tenkte å endre sete, men finner ikke ut hvor jeg gjør dette. Noen tips ?
Samtidig bestilte jeg retur fra Dubai til London med Emirates på Wideroe.no. Her fikk jeg ikke noe mulighet til å velge sete. Får ikke opp valg om dette på checkmytrip.com. Anyone? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvor har du booket SAS-IC? Gjennom SAS så ring SAS, gjennom WIAS så ring/mail/chat med dem.
For Emirates kan du velge sete med bookingreferanse på http://www.emirates.com/uk/english/ uner manage my booking. Vet ikke om du kan forhåndsvelge sete for alle billettyper der. Alt. forsøk WIAS som nevnt over.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hos Emirates kan man forhaandsbooke sete paa alle billettyper hvis man er medlem av Skywards. Er bare aa bli medlem og deretter legge inn medlemsnr paa bookingen ved hjelp av "Manage my booking". Naar dette er gjort kan man legge inn seteoenske.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takker for den. Da fikk jeg opp valget der også på valg av sete. Da var vindussete 18A i boks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
De respekterer setevalget man gjør på nett så langt som mulig får jeg inntrykk av. Fikk ikke sjekket inn på nett for flighten til Emirates fra HKG-BKK, men fikk likevel setene jeg hadde lagt inn ønske om da vi sjekket inn på vanlig måte 2 timer før avgang.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Reise bestilt før ny EB-status... | seilfly | Reiseforum | 5 | 31-10-2013 18:49 |
Qatar Airways til Bangkok og endring av Emirates-biletter | grindstein | Reiseforum | 14 | 31-07-2013 21:31 |
Sjekk inn og velg sete, NEI ønsker bare å velge sete | sail4fun | Reiseforum | 4 | 17-11-2010 17:32 |
Nye fly bestilt | ATC-flyradar | Samlerhjørnet | 6 | 09-09-2007 10:12 |