![]() |
|
![]() |
#1 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Flytter til Calgary sammen med familien på lørdag, for et eller to år, og i vi har valgt å reise med Air Canada via Frankfurt og vi får dekt businessklasse. Skal sansynligvis være en A330. Er det noen her på forumet som har benyttet seg av AC sitt businessprodukt og vet noe om hvordan selskapet er, både service og komfort.
Var i Calgary tidligere i måneden, men da reiste vi med Lufthansas A340 over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]()
Hei, jeg har flydd med de i business, og synes at deres flate seter i fiskebeinsmønster er noe av det aller beste jeg har prøvd i biz (overgår Air New Zealand og Singapore Airlines A380/77W etter mitt skjønn):
Bra: - Setet er godt både å sitte i og ligge i, dog vil jeg tro at det kan være litt trangt om man er litt vid om livet ![]() - Helt flatt, og du kan legge deg bakover uten å måtte gå ut av setet. - God mat på de flygningene jeg har vært på. - Flyverter og flyvertinner generelt veldig hyggelige og imøtekommende. Ikke så bra: - AVOD-systemet har en tendens til å krasje, og har litt dårlig lyd. - Loungene (Maple Leaf lounges) likner amerikanske flyselskapers lounger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Høres bra ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Under ikke saa bra vil jeg sette at det er ikke akkurat verdens beste set up i biz dersom man reiser sammen siden man ikke har en gjestestol for aa kunne spise middag sammen som bla. VS har med sitt fiskebenoppsett. Er fullstendig uenig med deg med det du sier om loungene. Air Canada sine lounge jeg har vaert i er helt paa hoeyde med det man finner i Europa (YYZ og YUL). Her er noen bilder fra AC sin Executive First, dog fra 777. Ogsaa bilder fra loungene i YYZ ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Har vært i loungen på YVR, og den sto da ikke særlig tilbake for en standard Senator Lounge på noen måte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Nja, men den er nå engang den mest vanlige europeiske *A loungene som er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Som Tommy sier, så er Air Canada Maple Leaf lounger meget gode. Vanvittig mye bedre enn amerikanske lounger, f.eks RCC. Her får du matservering, fri bar, internett, dusj, lesestoff, altså bra fasiliteter. Har kun testet YVR og YYZ selv.
Har ikke testet produktet ombord, annet enn prøvesittet og det virker veldig bra for de som liker å sove. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]()
Mulig jeg er litt bortskjemt av mye reising i Asia, men verken YVR eller YYZ imponerte meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Canada prøver seg med LCC igjen - Air Canada Rouge | Someone | Flyforum | 33 | 05-04-2022 08:36 |
Air Canada kjøper Air Transat | Someone | Flyforum | 15 | 02-04-2021 19:46 |
Air Canada - Transit i Montreal/Canada | robertaas | Reiseforum | 5 | 20-03-2015 23:18 |