![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var det onsdag. Dr av gårde før klokken 6 i morges. Ikke noe særlig snø på veiene, bare vått
![]() Blir overtid i dag, regner med at jeg er ferdig rundt midnatt, så det kan bli en lang dag. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hovedstaden er dekket av sne...mye sne - mere sne enn på de siste årene til sammen - herlig! Nå blir det en tur på bena til jobben før vi ser hva slags bil Avis utstyrer meg med de neste dagene. Ha en flott onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta! Her er det framleis mørkt, men dagen vert stadig lysare!
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Dagen begynner med en presentasjon i byen før kontoret skal inntas. Og ikveld blir det konsert med AC/DC
![]() I'm on a highway to heeeeeeeeeell Last edited by Someone; 18-02-2009 at 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Frederiksberg, København hvor man faktisk kom seg opp nesten like tidlig som planlagt, og allerede har rukket en joggetur. Lesesalen neste!
Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og en god morgen fra Mosjøen også! 5 minus og overskyet i dag. Ingen nedbør og melde om enn så lenge...
Frokosten er inntatt, så her har vi tid til frokost-tv og scanair.no før jobb ![]() E!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God onsdag morgon!
Idag är det 1 år sedan jag började på SGS och det skal väl kanske firas på något sätt. Eventuellt kommer CK hit ikväll på pizza, annars blir det studier hela dagen om inte posten lyckas leverera min Nikon ![]() Last edited by Savipix; 18-02-2009 at 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Oslo , om prosjektet vil og WF har plass så bærer det vestover i ettermiddag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget. Her er man godt i gang med arbeidsdagen, og snart skal man finne fram litt sennepssild som skal være dagens lunsj.
Godt råd til folk som ferdes i Oslo sentrum: Se opp for istapper ! Et til: Deli de Luca har nå mange steder fått Sylte-brus, både pære og ananas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krs!
En febersyk Bizflyer Jr er levert hos farmor så far kan komme seg på jobb. Og her sitter jeg nå på kontoret. Så blå himmel ute i dag og tempen var på ca 1 blå. Er redd det blir mildere ut over dagen, og det snakkes om 4-5 røde til helgen, så da blir det vel slaps og skit fremover. Snart er det møte for å skjelle ut en grådig leverandør. Ellers en del andre ting som må ryddes opp i. Men det går vel det au! Kan vi forvente at sommeren kommer snart? (Det er vel derfor jeg drikker?) BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Byåsen, Trondheim!
Kulda ha forsvunnet, og i dag er det et par varmegrader. Siden jeg begynner på jobb kl 12 i dag, har jeg vært ute og måket noen tunge cm med snø, så får vi håpe det blir noen dager til neste gang. Da smaker det ekstra godt med en kopp Starbucks, brygget av den siste posen den snille damen ga meg på hotellet i Seattle! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God onsdag fra Grefsen. Her begynner faktisk sola å skinne igjennom skydekket, så det blir sikkert en fin dag. Litt diverse småjobbing idag, og deretter en tur ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag fra et snøfritt STO. Litt kaldt var det på morgenkvisten, men siden jeg hadde dårlig tid ble det buss til "Apburen" i dag i stedet for den vanlige gåturen. I dag blir det enten øl med en kollega fra NYC (om jeg klarer å spore ham opp), eller en utflukt til Uppsala. Liten tur til BRU i går, og det var jo hyggelig. Fikk meg tilogmed en Leffe i loungen før retur til STO. I morgen satser jeg på at "Rampen" gir meg gate 34 igjen når jeg ankommer Hovedflyplassen med 499!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen! Endelig skinner solen over Oslo igjen. Det har kommet nok sne nå. Skimulighetene er flotte og temperaturen er igjen levelig.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ligger opptil 75 cm med snø rundt om på tomta, i forfjor var det 80 cm på denne tiden. Nærsnes? Snøhøl!
Jeg ramlet innom Elkjøp i går ettermiddag og plutselig hadde jeg kjøpt ny laptop. Packard Bell med 17" skjerm. Skal hentes i ettermiddag, men drøyer det til imorgen. I kveld er det møte i Vinklubben og jeg skal være ansvarlig for kveldens tema: Barolo! Forøvrig var gårsdagens middag enormt vellykket: Cozze alla Marinara, eller blåskjell i tomatsaus på norsk. Vårløk, hvitløk, sjalottløk, hermetiske tomater, chillipulver, blåskjell og hvitvin i gryta. Jeg lagde en 4-porsjoners gryte og spiste opp alt. 2 baguetter gikk med til å få i meg all sausen. ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Utrolig å fancy maten blir med et italiensk navn!!
Selv skal jeg i dag ha "Le sfere di carne con il pisello stufano, patata bollite e salsa marrone" ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hva er take-away på italiensk forresten? Det som står på menyen idag
![]() Last edited by Someone; 18-02-2009 at 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som melder om 6 roede og striregn. Litt torden skal det visst ogsaa kunne bli i loepet av dagen. En perfekt dag aa ha hjemmekontor - 'resten' av byen sitter naa i bilkoe og koser seg....
![]() Her skal det lages frokost (Jr. har bestilt French Toast) foer det blir avmarsj til skolen, deretter venter WIAS America paa at jeg nok en gang skal gjoere meg fortjent til dagens broed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
[QUOTE=EB;351274]...hva slags bil Avis utstyrer meg med de neste dagene./QUOTE]
Hva har du gjort med Alfa'en? ![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og det ble onsdag på FedEx og..
Det snør ikke, og en kan såvidt skimte litt blå himmel, og det er tre dager til jeg skal inni en gris ![]() Sparte forøvrig 20 kroner i dag ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Get together" før SAS Afterwork på onsdag 26SEPT2018 | Bizflyer | Flyforum | 15 | 26-09-2018 16:33 |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
"Nye SAS" presenteres på onsdag - rykter og spekulasjoner | TCAS | Småprat | 87 | 14-09-2011 14:21 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |