![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vi i sola fly museum har treff for alle som ønsker i våre lokaler på sola sjø hver tredje tirstag i måneden kl 1930.
Jeg håper så mange som mulig som har luftfart i blodet deltar på våre treff der vi har undervisning i forsjellige tema og alt som har med fly og flygning å gjøre. Vi vil også tilby turer og omvisninger på 330 Skv og Hovedrednings sentralen, sola TWR O.S.V. Jeg jobber også med en avtale mot CHC Training Centre for at vi vil få timer av dem på deres proffe helikopter simulatorer slik at vi kan lodde ut timer på disse, vi har foreløpig en positiv dialog på dette. Og for dere som liker LAN kommer selvfølgelig dette også vi jobber nå med å få installert en god internett linje i våre lokaler Vi vil også gi dere muligheten til å føre et ekte fly for de som enda ikke har prøvd dette ,kanskje dette blir en army cub fra ww2 Så her blir det mye aktiviteter med tiden som kommer bare vi blir mange nok slik at det blir vert det arbeidet vi legger ned i dette. håper dere kan svare på dette innlegget eller sende meg en e-mail på espen.revheim@peak.no slik at vi kan melde dere inn i museet for å støtte oss i dette. det koster 250.- nok å være medlem i året men dere er kjertelig velkommen for å være med uten å betale de første gangene for å bli kjent med gjengen :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette høres intresant ut!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Espen (19) sitter fast på fjerde døgnet | LN-TIB | Småprat | 1 | 08-01-2014 04:17 |