![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,330
|
![]()
Nå er det lenge siden jeg har vært ombord i en av UA sine 757 og 320. (Mest sannsynlig er det sikkert ikke engang vasket ombord siden den gang, så er sikkert det samme som i 2004) I economy, er det like dårlig ombord i begge og derfor hipp som happ eller er det noen forskjell?
Valget står mellom: UA842 31/5 ORD-LAX 8:20 757 og UA47 31/5 ORD-LAX 8:51 320 Er det ca likt ombord, tror jeg valget faller på den siste, da det gir meg 30min bedre tid om morgenen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 587
|
![]()
fløy UA 320 ORD-SFO i Eco plus exit rad i høst....og ble positivt overrasket etter hva man har hørt om UA...rent og pent ombord, og meget hyggelig crew. Tilogmed toalettet bakerst var absolutt godkjent.
757 kan jeg ikke uttale meg om |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
|
![]()
Har flydd med begge, men kan ikke huske at det er all verdens forskjell på disse. Får du Y+ har du bra beinplass i begge, og da er det bra komfort. Det får du sannsynligvis med EBG/EBS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
Fløy både UA A320 og UA B752 for litt over en uke siden og det er liten/ingen forskjell.
Men det kommer helt ann på hva du tenker på? "Maten" er den samme, så eneste forskjeller er jo kabinstørrelse/støy/morro-faktor. Personlig ville jeg valgt 752. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,308
|
![]()
Det er jo ikke så ofte du får mulighet til å fly en 757. A320 er jo noe du sikkert flyr oftere.
Hardt valg det der, men en halvtime mer om morraen er jo ikke alverdens. Ville tatt 757'en , og heller tenkt på at jeg fikk en halvtime mer ut av dagen der jeg lander! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2005
Posts: 382
|
![]()
Jeg flyr med begge flere ganger i året. Siden jeg er UA P1 får jeg alltid E+. Kan ikke si det er store forskjellen, det blir egentlig hva man selv foretrekker, selv er jeg mer fan av Boeing enn Airbus.
UA gir nå i utgangspunktet kun E+ til sine egne premium-kunder, men tror nok andre *A gold og silver ofte får plass der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,330
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Får man dobbelt med poeng når man endrer opp der man kom fra? | Sykkelthor | TripReports | 13 | 05-02-2016 15:53 |
Dagens sylteagurk: - Forteller forbrukeren at man er dum om man tar toget | LN-MOW | Småprat | 1 | 02-02-2016 22:52 |
UA 757 i BusinessFirst - hvor bør man sitte? | 737-405 | Reiseforum | 4 | 16-01-2013 08:30 |
Får man poeng innenlands hvis man bruker bmi/LH kort? | LN-AFG | Flyforum | 4 | 20-07-2009 00:16 |
Typerating - hva kan man fly? (fra US 757 vs 767) | sail4fun | Flyforum | 12 | 04-06-2009 22:31 |