![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I Auckland er det varmt og godt, og en rask sjekk av ATIS på NZAA/AKL avslører 25 gode og varme grader. Det må jo sies å være akkurat passe varmt...
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God onsdag til dere alle! Skal få meg et par små timer på øret før dagen starter klokken seks. Besøk av en norsk vennine skal forbredes.
Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
1°C
Feels Like -7°C .. sier Weather Channel .. og det skal mye lenger ned i natt. Brrr ... Gufset fra Chicagosibirsk er tilbake .... Straks kvelden her .. minsten skal legges, og så skal jeg ta meg en liten brun en mens jeg leser triprapporten til Speedy. Noe sier meg at den er minneverdig! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Og i den korte tiden mens jeg har lest denne moderne klassikeren , har gufset fra Chicagosibirsk bitt seg videre nedover på måleren ...
-3°C Feels Like -12°C |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen, dere som er i varmere strøk skulle ankommet OSL denne morgenen så ville dere fått 10,7 minusgrader rett i fleisen! Har bare 1,5 time igjen av denne vakten. Rett hjem og byssanlulle dusje spise så på ny nattøkt!!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra kalde Oslo. Fatter ikke hva jeg gjør oppe allerede, men fikk ikke sove lenger i dag. Dermed er det like greit å komme seg i arbeidslivet igjen. Jeg skulle da kunne dra tidligere hjem i morgen med god samvittighet!
![]() Ha en fin fin dag forumister. Last edited by Hickok; 04-02-2009 at 05:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Og i Østen er det allerede et godt stykke ut på dagen, første treningspass for dagen er unnagjort, og noen timer foran skjermen gjenstår.
Temperaturen har passert 30 varme, solen steker, og det er en lett bris fra havet. Sitter og funderer på om vi skal ta med oss barna på en helgetur til Hong Kong .. noen som har vært i Disneyland der borte forresten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad onsdag morgen. Det sner i hovedstaden og tempraturen er bare minus 6. Nå er det Nespresso i koppen og snart starter dagens første møte. Ha en flott onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Såvidt jeg kan se fra leiligheten min har det kommet et tynt dryss med snø i løpet av natten. Snart blir det å få i seg resten av frokosten og komme seg på jobb. Blir å hente det som er forhåpentlig siste rest av flyttelasset hos de gamle idag, og da kan jeg også samtidig få sneket til meg middag der. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Det er onsdag gitt, dvs. en arbeidsdag igjen denne uka hvis alt klaffer. ![]() Det blir papirarbeid og litt vedlikehold av antivirus og diverse i dag. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Fornebu!
Her er det litegranne snø i lufta, passe kaldt, og ellers ok. Kaffien er på plass, forum leses, og så er det i gang med oppgavene ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
- 7 på SKøyen og + 29 i Hua Hin sier min Sidebar......
Da er det greit at det er T-60d til avreise Ha en flott dag forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra hovedstaden! Godt i gang med dagens arbeidsoppgaver og det er ikke rent lite som skal gjøres før ferien. Frisøren får besøk av meg etter jobb. Ellers ingen store planer for dagen. Ha en flott onsdag alle sammen!
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mange forumister på reisefot her forstår jeg!
Akk ja, det er godt at noen av oss er igjen hjemme for å jobbe! Det er nok derfor jeg drikker! (og jobber) Det blir kontor dag i dag, og godt å vite at det allerede er onsdag. Hadde jo vært bedre om det hadde vært torsdag eller fredag, men det kommer nok! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen alle sammen. Da var jeg sjekket inn for hele veien HAU - OSL - BCN i morgen tidlig. Satser på en helg med litt vårlige temperaturer og ikke så mye av det hvite stoffet som ramler ned fra himmelen her i dag. Blir nok en solid dose spansk øl i løpet av weekenden.
Ha en god dag ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag... Dagen er i gang etter noen kopper kaffe og en runde på nettavisene... Ikke mye på agendaen i dag før kl 2230 da en nattevakt sammen med ENGM RAMP er ett faktum...
Ha en fin en folkens...
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Huuuu .... aarskaldeste!! Ikke mye 'Hotlanta' her, nei ....
-9°C Feels Like -17°C |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lever ikke du i "Sør"statene da, Andreas?
G'onsdag fra FedEx. Sålangt ser dagen normal ut. La den forbli det. Ønsker ellers alle en god dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
hmmm en del gode nyheter idag
- Boliglånsrenten min vil nå bli 4,1% - Jeg har bestilt billetter til min første utenlands forretningsreise (Munchen) - Swiss kommer kanskje til OSL |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |