![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]() ![]() Norsk Luftfartshistorisk Magasin Nr. 10 havner i dagene i abonnentenes postkasser. Det er som vanlig et meget spennende og interessant nummer. I følge de forhåndsmeldinger vi har fått er dette det beste nummeret noensinne! Kostnad for årsabonnement (4 nummer) er 280kr. Det bestilles enklest gjennom å betale inn beløpet på kontonummer 8902.12.41645. Send gjerne også en epost til nlhm@luftfart.museum.no Eldre nummer kan bestilles fra museumsbutikken på Norsk Luftfartsmuseum i Bodø. Tlf. 75507850 / Fax. 75507883, epost: butikk@luftfart.museum.no Aktuelt nummer selges på Flysamlingen på Gardermoen, Flymuseene på Sola, i bodø og på Tolga, dessuten hos Hobbyhuset og Smallsize Hobbylands butikker. Fra inneholdet: * Hercules i Luftforsvaret * Heinkelen i Sitasjaure * Prosjekt Ju 88, U4+TK * Arado Ar 196 Werke Nr. 1006 * Braathens S.A.F.E sin DC-6 flåte * Vinterflygning i 1926 * Svensk Dreidecker * Operasjon "Husky" * Boeing 737-500 som plastmodell * HD 153 "Möwe" * Flyhistorisk Museum Sola * Vem var Biggles? * Foreningsnytt * Med mere... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Gratulerer! Dette hørtes spennende ut. Gleder meg til å motta dette heftet.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fikk det i postkassa i dag, veldig bra!!!
![]() |
#4 |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Fikk mitt i posten idag også, meget bra arbeide !!!!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Kjempebra nummer dette. Artikkelen om C130 og BU DC-6 satte jeg veldig stor pris på. Mye annet bra også. Takk til Nils, Ruben og alle de andre som gjør utgivelsen av dette bladet mulig!!
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Enig med foregående "talere" - dette var artig lesestoff!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og, Ruben: om du leser dette:
bildet av den første LN-SUI, som var en DC-6A/C, nederst på den høyre siden, er tatt på Fornebu ! Jeg kjenner godt igjen husene i bakgrunnen, og måten de Dakotaene er parkert på... og det er tydeligvis tatt om sommeren, så da snakker vi seinest sommeren 1964....
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Happy collecting, Ruben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
Takk for bra publikasjon. Bare så synd den konsumeres så fort. Flyhistorie og Limtuben gikk på en kort kveld hver. ![]() Kristian (Ole Johan: Definitivt kjente bygninger i bakgrunnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da har jeg endelig fått fingeren ut og bestillt abonnement, med løfter fra museet i nord om at siste nr skal sendes i posten......gleder meg for dette ser jo lovende ut
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norsk Luftfartshistorisk Forum | 1944vintage | Flyhistorisk forum | 6 | 28-10-2012 22:27 |
Prosjektet presentert på luftfartshistorisk fagseminar | Falcon | Flyhistorisk forum | 5 | 04-03-2007 11:32 |
Luftfartshistorisk Forening Tromsø | CK | Flyhistorisk forum | 2 | 25-11-2005 13:49 |
Norsk Luftfartshistorisk Magasin | LN-MOW | Flyforum | 9 | 15-11-2005 19:30 |
Luftfartshistorisk tidsskrift er i gang | Jumper | Flyforum | 1 | 19-08-2005 06:14 |