![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fremdeles langt borte.
Gaarsdagen ble avsluttet med et akrobatshow paa et teater her i PEK. Fantastisk! Idag gaar turen til et flymuseum nord for Beijing. Der skal vi se paa ca. 200 utstoppede fly. Ha en fin dag!
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Merker at det gikk dårlig for Liverpool .. Tommy777 har sendt nordavinden nedover og vi er på god vei mot null og det som verre er.
Stille og rolig i huset - bare meg og guttungen hjemme, og vi trives bra med det. Pizza til middag og eplepai og is etterpå. Skikkelig luksus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Køben hvor kursen snart settes til CPH og SK til CDG. Flight kl 820 høres jo humant ut, men er i grunnen ikke sikker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Akkurat gnidd søvnen ut av øye. Nå er det å få samlet troppene og levere snuppa i barnehagen før kursen settes mot OSL og CO39. Langhelg i New York med fruen skal bli deilig. Ønsker alle forumister en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Ny lang arbeidsdag som heldigvis avslutter arbeidsuken - i morgen har jeg endelig fri etter 8 dager/kvelder/netter på jobb... Ha en flott torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! da var det torsdag, og en dag igjen til helg
![]() Kaffen står på pulten, hva står på tapetet i dag? Holde ut dagen, en tur til legen og masse jobbing. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God torsdag fra Tiggerstaden. Her går dagen i møter og annen form for planlegging. Det blir nok en lang dag i dag for å hente meg litt inn etter den noe forlengede helgen sist helg. Da samme gjelder nok for morgendagen, før det endelig blir helg igjen.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra den snødekte ruinparken
![]() Uvanlig tidlig her i dag, etter å ha kjørt familie som skulle reise med DY 602, til Bergen med selveste Edvard Grieg ![]() så da kunne jeg kjøre inn til byen igjen før køen tettet seg, det er ikke så ofte her i gården... Spennede lunsj på huset idag, med besøk av ungdommer fra Israel og Palsetina, en brobygger-organisasjon som kalles Bridgebuilders. En god dag ønskes alle
![]() |
#9 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God torsdag morgon frå Fornebu
![]() Då er det heimreisedag, og ein litt kortare dag på kontoret. Oppgåvene står oppstilt, så her er bare å forsyne seg ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra øvre deler av Telemark. -14 grader ute, vedfyren spraker som HF radioen på en dårlig dag, og det kan se ut som om det blir sol idag.
Her er det forøvrig siste fridag, imorgen starter neste 5 dagers arbeidsperiode igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Siden man våknet med tomt kjøleskap (untatt en six-pack) så blir frokost inntatt over tastaturet idag. Excel og Power Point er fyrt opp og en ny dag venter. Lønningspils står visst også på agendaen idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen-god morgen! Lettskyet, pent vær i dag og noen få minusgrader. Torsdag er den store møtedagen, det går fra det ene møtet til det andre, og etterpå skal det skrives møtereferat. Ugh!
![]() Ha en fin dag alle forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen!
Her er man i full gang med dagens oppgaver. Mye hosting og harking på t-banen for tiden så her er det bare å passe på å ha på seg godt med klær og være påpasselig med håndvask for å unngå sykdom ![]() Ha en frisk dag alle sammen!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Morgenstemning på Skøyen! Kun 65 dager igjen til avreise Hua Hin! Sol, varme og golf rett om hjørnet altså
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra barteland
![]() Rolig start på jobb, men fy så trøtt man er.Må vist bite i det sure eplet og legge meg tidligere.... ![]() Igår ble reise til Hellas bestillt, nå er det å se over finstasen som skal brukes der nede i bryllup. Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - ikke så mye nytt annet enn at jeg ligger litt på etterskudd med det meste etter SEA-turen. Trip-report for returreisen er på vei (en eller annen gang). God tur til dere som skal til CDG, NYC og andresteder i dag.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
etter en 12-timers dag på kontoret i går, ble det en rask løpetur i Hagaperken 06:30 og på plass i "Apburen" igjen. En online sales rapport skal gjøres ferdig og sendes til NYC, et lime møte med en leverandør i et nytt lite prosjekt jeg skal leke meg med fremover og så er det SK499 hjem! Ett heldig forummedlem får sine MD90-modeller levert på Nasjonalterateret stasjon i kveld. Dere andre som har bestilt - jeg har ikke glemt dere, det tar bare litt tid å få alle modellene med hjem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
.....og OSL bader i tåke.....igjen!!
![]() |
#19 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra ferja over Boknafjorden, retning Stavanger.. Ned for et møte i dag. Neste torsdag på denne tiden er jeg et sted over Europa på vei til Barcelona.
Livet er herlig dere ![]() Ha en god dag alle sammen.
![]() |
#20 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Forøvrig God morgen fra Krs! Samme grå været her og lite spennende som skjer. Godt at det er torsdag, så er det bare en arbeidsdag igjen før helga er der! SAS billett til Tyskland helga om 2 uker er bestilt! Skal bli deilig å komme seg litt bort og bare slappe av!! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 6 | 10-04-2014 16:37 |
God torsdagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 16 | 23-05-2013 19:03 |
God torsdagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 9 | 10-01-2013 19:00 |