![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fant igjen noen gamle bilder tatt på Fornebu i 1986. Dessverre tatt med mitt gamle pocketkamera (en gave fra en gammel tante) som ikke var "state of the art", men jeg håper motivene kan oppveie for kvaliteten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trygve
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee!!! Jules Winnfield 1994 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tack! Fina bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
Fine bilder fra finfin flyplass!
![]() Noen som har litt historie rundt disse dass-(h)ølene? Unnskyld, Dassaultene? Eller om Air Express? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Hadde min første flytur i LN-TSP, dengang på flottører, fra Fornebu sjøflyhavn og over til 'Kilen'. Det var tøft for en liten gutt på midten av 60-tallet .....
![]()
![]() |
#5 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Flotte bilder slik som jeg alltid vil huske Fornebu fra min barndom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
![]() |
#7 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Supre bilder, TJ. Her er det definitivt innholdet som teller, og jeg kommer nok til å laste opp en del bilder som er tatt på 110-film for min egen del.
![]() Det ser ut som at bildene er tatt i mars-april, og rett før i alle fall TSP og BFZ blir satt på flottører og dratt ned til "Robinson" for å taxes rundt til Kilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ingenting slår Hr. Martinsen's bilder fra ærverdige Fornebu.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Trygve
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee!!! Jules Winnfield 1994 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott med datering
![]() Det er en fin bildesamling med vårbilder av småflyene som var en viktig del av FBU´s historie. Takk skal du ha.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Hehe, Nok til en bok. (eller et hefte) ![]() Om begge. Har vel logget ganske mange timer på de fantastiske flyene. Last edited by BU9001/V2.0; 11-02-2009 at 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
Setter det på listen min over drømmeartikler jeg skal skrive til "Flyhistorie" - hvis du ikke vil skrive det selv, da. ![]() Mvh Kristian |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen fraktere fra Fornebu | LN-MOW | Flyhistorisk forum | 5 | 23-08-2017 20:46 |
Bilder fra Fornebu | andlr | Flyhistorisk forum | 6 | 10-03-2013 15:24 |
søker bilder fra fornebu | pilotenfornebu | Bilder & foto | 2 | 03-03-2012 13:47 |
Bilder fra Fornebu | Oteren | Flyhistorisk forum | 6 | 11-02-2011 22:52 |
Bilder fra Fornebu 1960- | Concorde | Bilder & foto | 14 | 19-12-2007 19:21 |