![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag, ny måned og sikkert en haug med nye muligheter. Dagen er nesten 7 timer og 30 minutter lysere - herlig. I ettermiddag settes kursen mot Sandefjord og Fly&Vin i Vestfold. Ha en flott onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God morgen fra SVG. Tåke i dag, men ingen problemer for flytrafikken. Skal visstnok bli fint vær og mildt.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Solen skinner og jeg er oppe.....om noen timer er jeg kanskje våken også? Pga litt sløvt "lagerkontroll" fra min side blir det å stoppe å ta med seg frokost på vei til jobb. Og i ettermiddag blir det å sette kursen mot Oslo-Sør for Fly&Brus der ne'e. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Stavanger, igjen. Er noe tåke her, go skal på skolen nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tar denne her også jeg, bare sånn for å bli ferdig med det.
For interesserte så kommer det 4 stk A380 low level i Sognefjorden om noen minutter. De planlegger diverse akrobatiske manøvre, deretter steep approach på Sogndal, og refueling før retur til CDG. Ha en fortsatt god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Aprilsnarr
![]() Ja, då var me igang. SAS innfører maks vekt på pax frå 1.mai. Stili! ![]() Ha ein lur dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Sandvika,
For en dag, solskinn og kaldt flott vær. Det blir nok en travel dag her i prosjektet før kursen settes vestover til ABZ imorgen. Det gjør det lettere å jobbe nå som den lyse årstid kommer for fullt. Har ikke godt på noen aprilspøk enda. Ha en fin dag alle og remember April fools! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Har vært en hektisk morgen i dag......
En del oppgaver på tapetet i dag, og en del møter. Kan bli en travel dag dette.... Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God 1. april-morgen. Ser ut til at det blir en flott dag, skyfritt så langt øyet kan se, det vil si rett over taket på nabobygningen. Nå er det tid for en morgenkaffe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Tau, været er fint, veldig tåkete, men det hender solen slår igjenom. Første time i dag er Sex og Samliv, noe sim er veldig kjedelig i grunnen for vi sitter bare her å lager en stygg powerpoint.
Ellers er det meldet om 2 F-16 som skal lande på microflyplassen på jæren, samt en gammel concorde som ska begynne charter til sola. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra "Sandvika nord" - hjemmejobbing til utpå dagen i dag. Deretter ut på farten til et kjøpesenter nord for Oslo (de sier det er mulig å fly derfra også)
Quote:
![]() Quote:
Ha en spøkefull dag!
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Det er enkelte introduksjonsproblemer ute å går.....problemet er at jeg glemmer å ta opp brød fra fryseren kvelden før, og når jeg da ikke har noe cereals eller tid til å tine det hersens brødet så må jeg stadig outsource frokosten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
www.lch78.net
|
![]()
ferdig oppskjerte brød tar kortere tid å tine enn et helt brød da
![]()
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Nydelig vær i dag. Kan det være våren som har kommet! Lå en hyggelig mail og ventet på meg i dag. Har vunnet to billetter i First Class med Singapore Airlines t/r LHR-SIN-SYD med deres A380! Noen som har lyst til å kjøpe den andre billetten av meg? Bare legg inn bud i denne tråden!! Fortsatt trivelig dag til dere alle! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Nevner bare at jeg må se an datoen. Har lyst til å få med meg flyttingen av Eidsvollsbygningen (som lokalavisen skriver om i dag) ![]() Her på Maura skinner visst sola, og undertegnede er klar for en ny dag! Innom Jessheim og hente litt ferdig påtredd gummi (sommerdekk, såklart!), før en stikker på jobb. God onsdag ønskes alle ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen..
Her er dagen godt i gang og innetjenesten nærmer seg slutten og nå skal jeg ut i fin været!! Ha en fortsatt flott vår dag.....
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo. Da vurderer jeg å henge vinterfrakken i opplag for denne gang (hvis det er plass i boden). Nok en kveldsvakt venterom litt.
Til Someone anbefaler jeg de små brødene de har på Rema! Selv forsyner jeg meg med fersk fiskegrateng fra samme butikk som dagens på-jobben-middag. Helt kurant sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Good Morning from America.
*gjesp* - flesteparten av aprilspoekene laa inne allerede foer jeg gikk til sengs, og jeg maa innroemme at jeg syns at det er gaatt alvorlig inflasjon i konseptet .... 13 grader, skyet, regn i omegnen og kun tre dager til avreise Seattle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God dag forumister!
Gårsdagens lunsj var hyggelig og regner med at Magnus Blomstervelter ikke fikk varige men av møtet med de "skumle". Middagen på Schrøder var også hyggelig (og god mat som vanlig!). Nå blir det stryking av en uniformskjorte eller to, så pakking av bagen, avreise til ARN med SK 894. Imorgen tidlig: SK 945 til Chicago. Hjem igjen på lørdag og søndag kanskje en tur til Brandbu. Dronningen har vært snaut to uker i China og kommer hjem imorgen. Innimellom: Pugging av nye Standard Operating Procedures (SOP). Ha en fin dag.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 20 | 28-04-2010 16:46 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 03-03-2010 12:42 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 37 | 31-12-2009 00:17 |
Glad onsdag morgen... | EB | Flyforum | 13 | 30-11-2005 18:01 |
Glad onsdag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 23-11-2005 15:35 |