![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er jeg sjekket inn på en helstinn maskin til SEA. Meldt fint vær, så jeg slipper samme problemene som i fjor.
![]() ![]() Baggen er pakket, og litt over 6 setter jeg kursen mot flyplassen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei hei fra stavanger. Her er det siste nattevakt i denne omgang som gjelder. Snart ligger syv dager fri for mine føtter. Skal bli deilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Hei fra Railay Bay, Thailand, strålende solskinn, vil tro ca.28 grader her på morgenen, sjøen ligger speilblank og venter, llitt frokost nå, så er det bading og massasje som gjelder :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Betongsøyla!
Her er straks ukens første av i alt 3 nattevakter straks over, og så blir det ned i kjellern og sove noen timer før en dukker "blid" og opplagt (not) opp til senvakt igjen. Nå blir det jobbing 8 dager fremover før en kan lene seg litt tilbake igjen med 7 dager fri ![]() Ha ein framifrå dag folkens! Og til Seattle-gjengen: God tur! Kos dere og legg inn MASSE bilder til oss!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra SAS-loungen på OSL. Da var jeg, omsider, gjennom sikkerhetskontrollen etter en kø fra h***** (Utrolig hvor lenge et kvarter føles på morgenkvisten).
Godt å omsider være på tur. Det har vært en rimelig stressende uke så langt, så nå skal det bli godt med en langhelg på tur. Blir i hvert fall utrolig avslappende med en lang flytur der telefonen må være avslått! ![]() Ha en strålende torsdag alle sammen!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra MJF hvor jeg hospiterer for siste gang denne uka.
Ca 0 grader og snøslush i lufta (og på bakken). Splittvakt i dag, det betyr 0500-0800 + 1430-1730, og mellom det noen private ærender samt "WIAS Flyttebyrå". Fikk tatt noen bilder i går, men det var mye støv gitt. Fortsetter i dag og vil på ett eller annet tidspunkt overbringe noen blinkskudd ![]() Og til SEA-gjengen: Neida, finnes ikke misunnelig i det heletatt... FARMER: Kanskje vi legger et WIAS event til SEA neste år på denne tiden? ![]() E!
![]() |
#7 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Gode ideer....velkommen skal dere vaere....og god morgen fra Seattle hvor jeg ogsa er fedrig innsjekket..en av de faa som ankommer Seattle i aar med en Jumbo !! (Jumbo Mark II) 2500 Passasjerer - 217 biler!!!)
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad torsdag morgen... Nå venter kontoret med møter og diverse forberedelser til kveldens arrangement hos Gino Valente. Ha en strålende torsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Smøla!
Opp litt tidligere idag for idag går turen til Tingvoll for å løpe 40m på nordmørsfinalen i skolecupen friidrett. gleder meg! ![]() Ha en flott dag alle sammen ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen der hjemme, god kveld her i vest. Etter rundt 800 km bak rattet var det på tide å finne et motell litt vest for SEA, så nå er jeg godt posisjonert for BFI i morgen formiddag. (Forøvrig ganske monotont og hvitt/grått i indre Washington i dag)
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 22-01-2009 at 06:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var vi takset ut fra gate......og inn på deicingen, og parkert. Motorene er slått av, og vi venter på bedre tiden! Dårlig vær i FRA gjør at vi har slot om 50 minutter. Med min teoretiske connection-time på 1:30, så kan jo virkelig dette bli en spennede tur i dag! Lurer på hva den endelige ruten kommer til å bli....
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Siste nye. Kapteinen sier hele FRA er stengt. Landingssystemet er visstnok nede. Kapteinen sier han ikke har opplevd lignende på sine 30år i bransjen!
![]() Nå snakker de om å returnere til gate. Fortsettelse på denne sagaen følger.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hold oss oppdatert. Ingen god start på turen dette. Blir spennende å se hvilken routing det blir på deg.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Siste arbeidsdag denne uken! Om ca 1 døgn står jeg i en innsjekkingskø.
Kaffen er på pulten, en ny arbeidsdag starter om litt. Et lite møte i dag, noe finpussing på en ny PDMS-satelitt og diverse, så er denne dagen iallefall halveis..... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da står vi ved gate. Mulig avreise nå er om en halv time. Jeg har prøvd å komme meg over på SK937, men hun i gate var så stresset at det utgikk nå. Kommer vi oss avgårde om en halv time, så har jeg uansett tid til å komme meg opp igjen til CPH.
Kapteinens beroligende ord nettopp var at det var fullstendig kaos på FRA, så det var bare å slappe av. Det ordnet seg nok.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Browncoat
|
![]()
Ok.
Du får ha lykke til på ferden, så satser vi på at vi snakkes imorgen (SEA-tid) ![]() God tur
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. På plass på kontoret for å få unna litt arbeid før kursen setter mot Tokyo. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morn fra Maura, hvor alt ser ut til å være i rute.. Satser på bussen herfra om en snau time.. Kjedelig å se at enkelte har hatt litt problemer med å komme seg fram til SEA, og jeg krysser fingrene for at SAS klarer å få meg fram iht. til sin rutetabell...
Ønsker alle en ellers fin torsdag, enten de skal ut å fly, eller ikke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Skal si det er mange reiseklare forumister i dag! God tur til dere alle! Måtte dere alle bli oppgradert!!
Her i Krsand er det overskyet og surt, og dagen skal først tilbringes på kontoret, deretter på et par styremøter. Godt å tenke på at det er fredag i morgen. Helga er på vei! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | LN-NGT | Flyforum | 34 | 12-07-2013 02:46 |
God torsdag 23.08 | Commuter | Flyforum | 11 | 23-08-2012 22:59 |
God Torsdag! | Tommy777 | Flyforum | 44 | 25-07-2008 18:49 |