![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen godt folk!
Er allerede på min andre kaffekrus for "dagen" her jeg sitter på MJF og forbereder morgenavganger til nord og sør. Det snør og vinden blåser friskt. Nesten så jeg er glad jeg skal ha innearbeid i dag ![]() Ellers fint lite planer for dagen. Blir her til 1445 så tar vi det derifra! E!
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen, her er vi snart ferdig med siste dagen i den store admin-uken. Ting lysner, papirhaugene er betraktelig mindre og det ser ut til å bli en halv frihelg. Er ferdig med nattens tredje kanne med te, og har bare en eneste oppgave igjen, og så er det seng.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er torsdag - om den er god eller ikke tørr jeg ikke kjennet etter... Nå er det en liten tur på kontoret før jeg drar til Lillestrøm og Reiseliv 09. Ha en bedre torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her har det visst kommet 1-2cm med snø i løpet av natten. I ettermiddag blir det å se på sofa og TV, og ikveld blir det å våge seg en tur på Ikea. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Hi EB
Da ses vi vel kanskje på Reiselivsmessen. Jeg skal dit idag også. Imorgen er det avreise med KLM til Amsterdam for besøk til to reiselivsmesser i Nederland. Tilbake med KLM på onsdag. Det blir vel litt tid på onsdag til å besøke Aviation Hobbyshop i Aalsmeer.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen herfra. Arbeidsdagen er i gang, og en ny kaffekopp gjør at man tar en kikk innom her også. Mest "FoU-aktivitet" i jobbsammenheng i dag, det ebtyr nok en del surfing og kaffedrikking. Ha en fortreffelig dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra OSL. IAD calling!
Ha en fin dag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Reiselivsmessen til helgen frister, men spørsmålet er om man er villig til å betale 120 kr pr. pers. for å få prakket på seg flere kilo med diverse markedsmateriell ![]() ![]() Ellers ingen store planer for dagen bortsett fra det vanlige på kontoret. Ha en fin dag!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god torsdag fra STO. Her var det nesten ti blå på morgenkvisten, og det ble kaldt på ørene påv ei til kontoret i dag. Men, med "Radioresepsjonen" på podcast på øret gikk det bra. I dag blir det et par telefonmøter og mye excel, en kaffe med en god kollega som forlater bolaget og en tur inn til Stockholm sentrum for å bidra til den svenske økonomien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Torsdag morgen...
Siste arbeidsdag i kveld før jeg tar ( meget velfortjent ) 4 dager fri.... Håper RAMPEN snart kommer seg på bena igjen, du er savnet.... Prosjekt soverom står på planen denne helgen og jeg håper jeg kan flytte inn i løpet av helgen :-) Ha en fin en....
![]() |
#12 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() Då kom væromslaget, og snøen er godt i gang med å renne bort ![]() ![]() Ha ein vannrik dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Sjursøya. Her har vi vært uten strøm i en drøy time nå. Hobbyelektrikeren (les meg) var runden rundt over alt, men fant ingen feil. Sjekket alt som var av sikringsskap, men ikke faen. Ringte så en skikkelig elektriker, og han kom og slo på jordfeilbryteren....... Så nå er det strøm og varme her!
![]()
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Helt på høyde med å huske på å plugge i stikkontakten på f.eks. PC'n. ![]() Her er forøvrig alle brytere i riktig posisjon, og morgenmøte og opptil flere kaffekopper er allerede historie. Hvitt på bakken og grått på himmelen i dag, midt i mellom er det ca. 1 plussgrad sist jeg sjekket. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag! Forkjølelsen sitter ennå godt i kroppen, men jeg føler en viss lettelse, så jeg håper at dagen blir bedre enn i går. Ser forøvrig at temperaturen er på vei opp, så mildværet er vel på vei.
Det blir en rolig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Så var det blitt lunsjtid på jobben. Tilbake igjen på kontoret etter 3 dager i sykesengen. Går greit foreløpig, men fikk bare 3 timer søvn i natt og det merkes nok etter lunsj. Best å ha mye å henge fingrene i så ikke Jon Blund får overtaket.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'torsdag fra OSL.
Konstaterer 2 uker til jeg skal ut å fly, samt prøve et produkt i flybransjen jeg aldri har prøvd før. Begynner å glede meg sånn ca. nå ![]() Konstaterer også at enkelte begynner å komme tilbake fra sykesenga, mens andre har fått bekreftet hvor lenge de skal ligge der.. Hadde hvertfall vært ålreit om alt var på skinner til den 22nde, så jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet når jeg sitter på noen-og-tredvetusen fots høyde og nipper til champagnen ![]() God torsdag ønskes resten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Da begynner første arbeidsdag for meg i 2009 i ettermiddag. Håper på en myk start.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Du minner meg på noe, Martin
![]() ![]() Om en uke sitter jeg i loungen på LHR T5 og venter på BA49 ![]()
![]() |
#20 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Martin da....du kunne jo fått prøvd et litt bedre produkt for ca et år siden.... ![]() ![]() ![]() ![]() God formiddag fra nord-trøndelag. Det regner og blåser litt. Drittvær egentlig Har kommet meg litt etter 3 dager under dyna med til tider kraftig rennarumpe....ugh... Bedre nå heldigvis ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 16 | 23-05-2013 19:03 |
God torsdagsmorgen. | Hickok | Flyforum | 17 | 04-11-2010 21:15 |
God torsdagsmorgen! | S. Holberg | Flyforum | 36 | 22-10-2010 01:19 |