![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg skulle for et par dager siden bestille en billett til Værnes .. Jeg skulle ta tog èn vei og fly en annen. Jeg var dessverre så sløv at jeg presterte å bestille fly i feil retning ..
![]() ![]() Neste gang velger jeg Norwegian uten å sjekke SAS Braathens priser engang .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Opplevde noe lignende hos BUSK sist sommer. Presterte å bestille riktig flight, men feil dag. De slettet det uten problemer. Skyldes at selv om man har bestilt ikkerefunderbar billett kan den slettes så lenge pengene ikke er trukket at kredittkortet, og det skjedde visst ikke før etter noen timer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Dette er en sak jeg ser nesten daglig.
Er det nylig at kunden har oppdaget at han har gjort en feil, å da innenfor en uke etter bestilling, så booker jeg om uten mer om og men er det en bestilling som er gjort for flere uker siden så er det sorry mac.. Vi har fått beskjed om at "det skader ikke å bruke hodet". Og det er en standard de aller fleste følger her som jeg vet om iallefall
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
feil kan skje - tror nok alle de seriøse skandinaviske selskapene fikser sånne ting når det er tydelig at man har vært ute og vært i tåka. Selv opplevde jeg motsatt holdning da jeg klarte å bestille kinobillett til feil dag - det var 150 kroner ut av vinduet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Flott av Norwegian, har tidligere blitt hjulpet tilsvarende av Wideroe (flere ganger)
/Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Widerøe har vel samme praksis som DY og BUSK, de utsteder ikke billettene for det er gått 24 timer eller noe sånt, slik at du har en slags angrefrist.
![]() |
#8 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
BRA Norwegian!!! Det er dette som gjør Norwegian til noe bedre enn andre LCC-selskap!!! Selv har SAS Braathens akkurat flyttet på Lisboa turen vår - endret billetter som ikke kan endres. Så de norske/skandinaviske selskapene gjør mye bra/positivt for sine passasjerer...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
og - du trenger ikke engang ha kjøpt BILLETT på Norwegian for å reise med dem, ikke rart yielden er lav...http://pub.tv2.no/nettavisen/innenri...icle347883.ece
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Både BUSK og WF har vel i sitt serviceløfte at en kan angre på et billettkjøp innen 24 timer uansett billettype.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har vel etter hvert 30 - 40 flighter med Norwegian,
og har gjort noen bomerter etter hvert, men jeg har alltid fått god service hos Norwegian. Men da jeg bestile hjemreise bilett 3 dager feil hos SK her for to måneders tid siden var det blankt nei.. ..så dermed ble juleferien en del kortere enn planlagt. (OK at det var i juletiden, men ingen av flightene var full alikevel, så jeg tror ikke det burde blitt noen problemer anyway...) I går hadde jeg også en kjekk episode hos Norwegian, jeg hadde fått elektronisk bilett på epost, dataen min kollapset og jeg fikk ikke lurt ut referansenumrene mine, en kjapp epost til Norwegian ordnet alt, og jeg trengte kun å vise leg. på flyplassen så var alt i orden - ble virkelig bilettløst. ![]() Liker Norwegian godt - og spesielt siden jeg kunne reise til Bergen via Oslo, BILLIGERE enn hvis jeg hadde flydd SK direkte! Mer for mindre - go Norwegian! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
på www.filmweb.no kan du KJØPE kinobillett og betale med kredittkort, så slipper du å hente billetten lenge før (min rekord er vel to minutter før filme starter)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Men i realiteten har vi på de fleste billetter hele 72 timer angrefrist da de fleste som regel blir utstedt og vi belaster kredittkortet 3 dager etter bestilling. Er det normalprisbilletter blir de belastet samme dag som kunden skal reise. Det finnes noen unntak hvor billett skal utstedes samme dag som den bestilles, og er man rask å ombestemme seg trår 24 timers angrefrist regelen inn ..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bravo Tours med Norwegian fra Billund | Bll spotter | Flyforum | 7 | 20-12-2018 12:55 |
Bravo på OSL | SK931 | Flyforum | 13 | 16-10-2006 11:32 |
Bravo Airlines på Norrköping | Kungsängen | Flyforum | 4 | 25-06-2006 16:40 |
Bravo Air Congo..... | G-COLE | Flyforum | 14 | 21-06-2006 13:05 |
Bravo WIAS | Savipix | Flyforum | 2 | 12-01-2006 13:35 |