![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,391
|
![]()
Jeg skulle for et par dager siden bestille en billett til Værnes .. Jeg skulle ta tog èn vei og fly en annen. Jeg var dessverre så sløv at jeg presterte å bestille fly i feil retning ..
![]() ![]() Neste gang velger jeg Norwegian uten å sjekke SAS Braathens priser engang .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
Opplevde noe lignende hos BUSK sist sommer. Presterte å bestille riktig flight, men feil dag. De slettet det uten problemer. Skyldes at selv om man har bestilt ikkerefunderbar billett kan den slettes så lenge pengene ikke er trukket at kredittkortet, og det skjedde visst ikke før etter noen timer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer ettellerannet..
Join Date: Sep 2004
Location: Hvam
Posts: 2,184
|
![]()
Dette er en sak jeg ser nesten daglig.
Er det nylig at kunden har oppdaget at han har gjort en feil, å da innenfor en uke etter bestilling, så booker jeg om uten mer om og men er det en bestilling som er gjort for flere uker siden så er det sorry mac.. Vi har fått beskjed om at "det skader ikke å bruke hodet". Og det er en standard de aller fleste følger her som jeg vet om iallefall
__________________
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
feil kan skje - tror nok alle de seriøse skandinaviske selskapene fikser sånne ting når det er tydelig at man har vært ute og vært i tåka. Selv opplevde jeg motsatt holdning da jeg klarte å bestille kinobillett til feil dag - det var 150 kroner ut av vinduet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Flott av Norwegian, har tidligere blitt hjulpet tilsvarende av Wideroe (flere ganger)
/Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stavanger
Posts: 3,778
|
![]()
Widerøe har vel samme praksis som DY og BUSK, de utsteder ikke billettene for det er gått 24 timer eller noe sånt, slik at du har en slags angrefrist.
__________________
Upcoming: TRD-OSL |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Vadsø
Posts: 3,844
|
![]() Quote:
![]()
__________________
===================== Mine Bilder på Airpics.com Mine Bilder på Jetphotos.net Mine Bilder på Airliners.net ===================== Upcoming: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,382
|
![]()
BRA Norwegian!!! Det er dette som gjør Norwegian til noe bedre enn andre LCC-selskap!!! Selv har SAS Braathens akkurat flyttet på Lisboa turen vår - endret billetter som ikke kan endres. Så de norske/skandinaviske selskapene gjør mye bra/positivt for sine passasjerer...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
og - du trenger ikke engang ha kjøpt BILLETT på Norwegian for å reise med dem, ikke rart yielden er lav...http://pub.tv2.no/nettavisen/innenri...icle347883.ece
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 4,030
|
![]()
Både BUSK og WF har vel i sitt serviceløfte at en kan angre på et billettkjøp innen 24 timer uansett billettype.
__________________
Upcoming flights: OSL-ARN-ALC (jun 25), ALC-CPH-OSL (jun 25) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
Jeg har vel etter hvert 30 - 40 flighter med Norwegian,
og har gjort noen bomerter etter hvert, men jeg har alltid fått god service hos Norwegian. Men da jeg bestile hjemreise bilett 3 dager feil hos SK her for to måneders tid siden var det blankt nei.. ..så dermed ble juleferien en del kortere enn planlagt. (OK at det var i juletiden, men ingen av flightene var full alikevel, så jeg tror ikke det burde blitt noen problemer anyway...) I går hadde jeg også en kjekk episode hos Norwegian, jeg hadde fått elektronisk bilett på epost, dataen min kollapset og jeg fikk ikke lurt ut referansenumrene mine, en kjapp epost til Norwegian ordnet alt, og jeg trengte kun å vise leg. på flyplassen så var alt i orden - ble virkelig bilettløst. ![]() Liker Norwegian godt - og spesielt siden jeg kunne reise til Bergen via Oslo, BILLIGERE enn hvis jeg hadde flydd SK direkte! Mer for mindre - go Norwegian! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2004
Posts: 430
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
på www.filmweb.no kan du KJØPE kinobillett og betale med kredittkort, så slipper du å hente billetten lenge før (min rekord er vel to minutter før filme starter)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
BA Concorde Sep 1998
Join Date: Sep 2004
Location: Hvalstad, Asker
Posts: 3,332
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]() Quote:
Men i realiteten har vi på de fleste billetter hele 72 timer angrefrist da de fleste som regel blir utstedt og vi belaster kredittkortet 3 dager etter bestilling. Er det normalprisbilletter blir de belastet samme dag som kunden skal reise. Det finnes noen unntak hvor billett skal utstedes samme dag som den bestilles, og er man rask å ombestemme seg trår 24 timers angrefrist regelen inn ..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bravo Tours med Norwegian fra Billund | Bll spotter | Flyforum | 7 | 20-12-2018 12:55 |
Bravo på OSL | SK931 | Flyforum | 13 | 16-10-2006 11:32 |
Bravo Airlines på Norrköping | Kungsängen | Flyforum | 4 | 25-06-2006 16:40 |
Bravo Air Congo..... | G-COLE | Flyforum | 14 | 21-06-2006 13:05 |
Bravo WIAS | Savipix | Flyforum | 2 | 12-01-2006 13:35 |