![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God torsdag her fra (foreløbig) Trondheim.
Om en time er det buss ut til Værnes, og så DY ned til Oslo og KLM derfra til Amsterdam. Lenge siden man har vært ute å flydd, så dette skal gjøre godt. To nye selskaper også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, DY har ikke jeg proevd heller .. kanskje jeg faar sitte paa med SAS-billetten min hvis jeg spoer pent???
Her paa BI har jeg gaatt tur med hunden i maaneskinnet ... sitter og venter paa aa gaa paa jobb .. har en L-1011 og leke med natt .. en sliten krabat med inop APU og mye annet snacks ... nok til aa gjoere natten interessant .. Nydelig vaer .. tidagersvarselet er 100% sol og fint ... var det noen som sa at det alltid regnet her i nordvest??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Blir vel noen møter i dag også -før ettermiddagen og kvelden tilbringes hos Gino Valente. Ha en bedre torsdag - det er snart helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
23 minutter Gullhella-FBU og kollega som spanderte varm bolle! Kan det bli bedre på en torsdag?? Gikk gjennom dagbladet.no's tips for en raskere hjemme-PC i går, så vi får se om det hjelper...
![]() DY vil ikke ta i SK-billetten din med TANG, MOW (og the feeling's mutual... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God torsdag i från ett regnigt Nottingham!
Har nu varit lite över halvägs av tiden i England. Returen sker på Söndag med bmi. Skall se om jag inte lyckas klämma in lite spotting på MAN innan flyget går. flybe var en behalig upplevelse och likaså BAs "All day deli" som har fått sig ett ordentligt lyft sedan jag senast provade dom i Nov 2003. Mer utförlig rapport kommer förr eller senare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God dag fra lysaker
![]() Sengvakt idag også. Ingenting nytt herifra. Vurderer en OSL tur på lørdagen ![]() ha en flotters ettermiddag ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |
God torsdag 23.08 | Commuter | Flyforum | 11 | 23-08-2012 22:59 |
God torsdag | G-COLE | Flyforum | 7 | 24-02-2005 10:43 |