![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Då sätter jag snart kursen mot ARN för en morgon med många charteravgångar till när och fjärran (låt mig slippa Banjul!). Temperaturen ute indikerar att vi kan få en lite deicing kö idag.
Ha en fin start på årets sista vecka! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
g'aften .. her er jeg akkurat tilbake fra 'The Tale of Despereaux' - et testamente til en 12-årings splittede personlighet. En dag Valkyrie og tung krigsfilm - neste dag snakkende mus .. Valkyrie var klart best, dog .. selv om Tom Cruise var en katastrofe.
Skyet- regnbyger i omegnen - her skal et par jobbrelaterte småting fikses før det blir en tung rammeavtale og så bingen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God aften fra Oslo, hvor man lever etter Pacific time fortsatt. Planer for (morgen)dagen innebærer bytting av et par julegaver - blandt annet vaffeljernet fra farmor. Jeg klarer meg da fint i utlandet uten vafler - jeg har i grunnen aldri likt vafler. Så planen er å bytte det inn i en stavmikser!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen. Endelig hjemme og ser frem til en rolig uke. Det kan se ut som SAS enda praktiserer denne regelen om at baggasje med rød merkelapper skal ut sist...
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra OSL, LVP og minus 6,5. Kaffe skal konsumeres til kaffebøndenes glede, nå er det jobb til 2200, ha en fin ukestart. AN 124-100 landet og står her nå, men flyspottere må belage seg på dårlig sikt utover morgenen.
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 29-12-2008 at 07:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen...Det ble en sen kveld/natt og alt for lite søvn - men det er ferie og jeg skal kun ta det med ro i dag. Ha en bedre mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Opp og stå før 0700 er sjeldent til meg å være på en fridag, men det skjedde idag. Snart frokost, så er det avsted til Sandvika Storsenter med gavekort i hånden. Nye håndklær, putevar og ett og annet vinglass skal handles inn. Så blir det noe mer klesvask og stryking av sengetøy ser det ut til. Kyllingvinger og en rød italiener utpå kvelden er iallefall sikkert!
Ha en fin dag.
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da var det dags å forlate spanjakkene og komme seg hjemover.
Nå går turen først til Valencia hvor Swiss (forhåpentligvis) venter med en av sine luftbusser og så bærer det videre via ZRH og CPH og hjem. Likte dårlig å høre at SAS har stengt gull-stuen på Kastrup i Julen! Det er jo som å bli nektet adgang til sitt eget hjem!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
En rolig start på dagen, sitter med frokost sammen med snuppa og ser på Julemorgen. Om en liten stund så blir det å levere snuppa hos svigermor før kursen settes mot OSL hvor man skal påse at TAP kommer seg trygt avgårde... Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da var man på plass på kontoret for årets nest siste arbeidsdag. Og hvis bare datasystemet begynner å funke her så kanskje jeg kan få gjort noe produktivt også? Blir nok en rolig og relativt kort dag før jeg må handle inn endel ting til nyttårsfesten senere idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, alt går i rolig tempo og det blir kun private saker som skal fikses i dag. Databaser, applikasjoner og alt annet rusk og rask får leve sitt eget liv enda en uke
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Da var kaffen unnagjort, og det er snart på tide å bevege seg ut...... Har enda ferie, kan ikke klage på det
![]() Ha fortsatt en fin dag. ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tananger,
En fin morgen her over i sørvest. Godt å ha fri og nyte en langsom frokost med aviser og blader. Det blir en fridag med sortering av slides fra siste årets utflukter og reiser. 2. januar starter vi med flytreff , slides , øl og annet igjen her over. Ha en fin dag alle. Kun 3 dager igjen til 2009. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen alle! Det var et nesten øde Oslo man gikk gjennom på vei til jobb, så jeg forventet meg en rolig halv dag på jobb. Men noen handlingagenter "that shall remain nameless to protect the witless" i SVG ordnet en liten ryddejobb til meg, og så har det gått i ett frem til nå. Men jeg går hjem 1400, så det skal vel gå bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God romjul fra Vegglifjell. Her oppe bikket gradestokken 10 kalde i dag, så da har mor bestemt at guttungen ikke skal i pulken i dag. Dét setter pappa (aka "Fola Blakken") pris på. Puh! Lønnen er fremdeles et eller annet sted i bankenes forunderlige cyberspace (det er merkelig at det skal ta lenge tid å overføre penger mellom bankkonti i to forskjellige land enn å sende et brev med sneglepost!!!), men jeg håper at svenskekronen styrker seg ytterligere mot norske oljedollar innen pengene er på konto i Norge. Planen var å kikke innom mailboksen på jobben i dag, men kodebrikken som gir meg tilgang på serveren ligger nede i lavlandet, så jobbe kn man gjøre når man er nede fra fjellet. Det får heller bli et kapittel i boken jeg skal lese før neste samling i "Akademiet" i CPH i januar. Ha en flott dag, hvor dere er i verden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God mandag. Et par ærender er unnagjort, og nå skal det slappes av før ungene kommer fra Halden i ettermiddag. Så en god middag (med vin for undertegnede) før vi pakker bilen for avreise til Skei imorgen. Blir godt med litt nyttårsferie og en tur i alpinbakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå SRP
![]() Laaaang frokost = lønsj ![]() ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag folkens!
Er i godt humør i dag, da jeg nettopp sikret meg gratise Jeppesen VFR kart for skandinavia til flysimmen ![]() ![]() ![]() Her er det enda lenge igjen av ferien, så her er det avslapping for alle penga ![]()
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|