![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En lang jobbe helg går mot slutten. Snaue to timer igjen av vakta. Kjenner det skal bli godt med noen dager fri. Siste timen viet jeg min oppmerksomhet til National Geograpic Channel og et stilig program om livet ombord på det amerikanske hangarskipet "Ronald Reagan". Veldig kjekt å få vite litt mer om hvordan driften av et slikt skip fungerer. Skulle gjerne ha besøkt en slik en en dag. Hangarskipet WASP som besøkte Stavanger for en del år tilbake blir liten i forhold til dette. Nok om det.
Stavanger kan melde om stort sett oppholdsvær, noe vind og en temperatur på rund 4-6 grader. Ha en god mandag og en flott uke folkens! Det nærmer seg jul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
....og særlig mørkere/kortere blir ikke dagen. Den er nesten 13 timer mørkere/kortere - men nå snur det snart.
Nå venter en dag med møter inne og ute av kontoret - forhåpentligvis kun 4 dager igjen å jobbe i 2008. Ha en fin start på uken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Gardermoen. Rakk også å få med meg litt av programmet om "Ronald Reegan" før man måtte avgårde på jobb. Fint vær og ingen ureglemessigheter forventes i dag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() Då er dagen i gang, og dagens oppgåver står foran meg. Siste innspurt før jula senker seg over oss -og det skal bli herlig med 2 veker ferie ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Da var vi på plass, siste arbeidsuke før ferie og fri til 5. jan 09.
Litt mail som må leses igjennom og et par møter, og så blir det vel en tur til legen tenker jeg. ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra siste microeconomics lecture - hvor jeg er en av fire som møtte opp. Eksamen i kveld, så blir å forbrede seg til eksamen i microeconomics... den femte januar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Da har man omsider fått logget seg på etter at man ble møtt med Operating system not found på skjermen i morges. Det betyr at dagens første arbeidstime gikk med til å se i veggen og vente på IT-mannen skulle fikse problemet som viste seg å være løs harddisk. Da er Power Point fyrt opp og det blir å kaste seg over diverse rapporter som skal lages. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God første-dag-i-uken-morgen. Ihht vanlig prosedyre har man kommet seg på plass, gjort sjekket kritiske ting og kaffe+forum står som neste punkt på dagens flightplan.
Ha en flott ukestart!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Sjursøya. Her er akkurat den første av årets 4 siste arbeidsdager i gang. Denne uken går med til å få unna oppsparte reiseregninger helt tilbake til juni. Tenker noen og enhver kommer til å rive seg i håret (mest meg).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Etter siste strøk i trappa i går ettermiddag, ble det ren avslapping med først litt hvitvin (spansk Albarino), så Rosso di Montepulciano til hakkebøfene, Vin Santo med cantuccini til dessert etterfulgt av noe edamer- og parmesanost. Til det siste drakk vi en 2003 Barolo fra Elio Altare. Superprodusent. Litt cognac avsluttet en hyggelig feiring av Norges håndballgull i EM.
Nå hører jeg JetBlue er i ferd med å stå opp nede i underetasjen, så da blir det å hive seg over stekepanne og sitruspresse. Egg, bacon og friskpresset appelsinjuice står på menyen. Så blir det et siste strøk i nedre trapp før lakking av rekkverk. Det blir flott! Ha en fin dag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var man på plass, morgenmøte unnagjort og kun én uke igjen av arbeidsåret 2008, maks. Forøvrig relativt trist på værfronten; grått og lett yr, temp rundt +1 med rolig vind.
Cappuchino next! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Mo i Rana! Siste fridag før jul benyttes til en aldri så liten roadtrip gjennom fjellet for litt shopping i Polarsirkelbyen. Min bedre halvdel har examen på vi slår to fluer i en smell.. Det var 2 minus i Mosjøen, var nede i 12 før vi kjørte inn i fjellet, og her på Mo var vi tilbake på 2 minus så det er store lokale variasjoner.
Etter dette venter 9 arbeidsdager før man kan si God Jul og ta velfortjent fri til over nyttår
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God mandag morgen fra STO. Siste morgen som (planlagt) starter 04:10 på leeeeenge. Siste gang til STO i år, onsdag er det retur til familien, to dager hjemmekontor og så er det juleferie. Med en helt ubrukt svensk "tidskonto" ble det ikke mer enn to feriedager å bruke på at juleferien blir nesten tre uker. Hei og hå det er deilig å være norsk i Sverige (så får jeg heller leve med at jeg ikke får halv skatt i desember). Når jeg i tillegg fikk haik med en Stor Sjef i taxien til Frösundavik (i stedet for å sitte på bussen), ble det jo en riktig hyggelig morgen etterhvert.
Benytter forøvrig anledningen til å ønske Martin og Discus velkommen som nye moderatorer i "Team Scanair". Vi har hatt litt frafall i moderatorkorpset den siste tiden (folk må jobbe litt også), så det var nødvending med noen nye fingre på tastaturene. Velkommen og takk for innsatsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg ble lettere sjokket når jeg nå ringte Runners World Custommer service. En ting er å sitte i kø et kvarter. Men her var de frie og franke, og sa at "your call can not be answered at this time due to heavy traffic".
Fy faen. Gjør noe med den heavy trafficen da!!!! Og utgangspunktet her er at den idioten på call centeret jeg bestilte min subscription fra tydeligvis ikke kan det phonetic alphabeth - hvordan min Foxtrot ble til Sierra lurer jeg på - utrolig at hun klarte å stave "Frederiksberg" mens "Fasanvej" ble til "Sasanueg" (Og mitt enkle postnummer 2000 hadde hun klart å lage om til 1815!!!). Fy søren, jeg blir oppgitt. Gratulerer til Martin og Discus! Last edited by JoeW; 15-12-2008 at 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus/Tananger,
Første del av arbeidsdagen er allerede utført, Det er tid for lunch og en rask titt innom forumet. Litt julehandel stor for døren etter arbeidstid idag. I morgen er tid for årets siste tur østvover fjellet med SK4004. Ser fram til Scanair samlingen i godt selskap onsdag. Det blir en travel uke før jule-og nyttårsferie setter inn. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, hvor vi melder om +7 og regnbyger i omegnen ...
Vaaknet internett- og telefonloes ... ringte umiddelbart til Comcast og klaget, som kunne fortelle at man akkurat hadde registrert 'outage' i mitt omraade .. feilsoeking var i gang og de haapet at servicen ville vaere oppe i loepet av kort tid. Sant nok - da jeg gikk ned trappa for aa sjenke kaffe, hoerte jeg at innboksen annonserte ny mail. Ingen tvil om at det loente seg aa oppgradere til 'Business Class'. Med vanlig abbo hadde de sendt en tekniker uti uka engang og det hadde blitt kontor paa Starbucks ..... Flott service! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Eller gjort som Runners World, sagt "vi har ikke kapasitet til å snakke med deg, ring igjen senere. Klikk".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FlyKirurg
|
![]()
Καλοί κυρίες και κύριοι απογεύματος fra KRS
Her er man ferdig med en forferdelig skoledag, eier ingen innsatsvilje denne siste uken før juleferie. Er helt utkjørt av trening,PPL og skole. Nå venter 6 timer med jobb, og jeg kan ikke si at jeg gleder meg. Når jeg kommer hjem skal jeg feire at det verste er unnagjort med en god boks med iskald Coca-Cola. Er vel derfor jeg kanskje drikker? ![]()
![]() |
#19 |
www.lch78.net
|
![]()
her i Nord har man begynt første dag av ferien, som kun strekker seg ut denne uka da
![]() ![]()
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det ble sen ankomst i heimen i går aftes med SuperSpeed fra Hirtshals som klappet til kai i Kristiansand ved midtnatt. Både jr og jeg hadde fridag i dag, så det har vært en doven dag.
I morgen er det klart for årets siste arbeidsdag. Får vel stå an av den også. Øllet står i kjøpeskapet så jeg kan ta meg en liten skål i morgen aften for å feire ferien. Og søndag settes kursen mot Spania! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandags morgen | LN-BLO | Flyforum | 14 | 09-04-2012 20:49 |
God Mandags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 19 | 31-05-2010 16:51 |
God Mandags morgen.... | FestiVal | Flyforum | 18 | 13-07-2009 19:57 |
God mandags morgen! | jcnorway | Flyforum | 24 | 03-09-2008 13:29 |