![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen. Ikke det beste været i dag. OSL=freezing rain, plasstjenesten er ute med alle strøbiler. Ellers skal 12 timersvakten bestå av en rolig oppstart med kaffe (forhåpentlighvis).
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det ble sent i seng i natt - men morosmt var det på fest. Nå venter en rolig søndag - lunsj med familien og aknskje innkjøp av den første julegaven. Ha en bedre 3. søndag i advent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna,
Efter en natt hemma hos föräldrarna är jag snart klar för att bege mig till Arlanda och SK689 mot Milano för ett 48timmars besök. Hoppas att vädret är LITE bättre där än detta gråslask som är utanför fönstret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. -3 og overskyet utenfor. Siden jeg har vært såpass stor i kjeften og sagt jeg skal gå Birken i mars er det også på tide å få seg sin første skitur og ikke bare stå i bakken eller sitte på after ski. I kveld blir det ruter til Oslo. Ha en fin søndag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Drakk du for mye "Møllers Tran" i går kveld? Hehe, tastaturbom?
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. Det er yr i lufta og lite trivelig vintervær. Da blir det god tid til søndagsavisen på denne tredje søndag i advent istedenfor uteaktiviteter fra morgenen av. Alle gaver er i hus, på tide å skrive noen julekort.
Ha en fin førjulssøndag
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det snør på Nærsnes, kaffen er inntatt og snart er det egg og bacon.
JetBlue er snart på vei fra Halden, så blir det å jobbe videre med maleprosjektet her i huset. Det blir vel hakkebøf og potetmos til middag, samt et dypdykk eller to i vinkjelleren. Månedens ostetips: Tine vellagret Edamer (den med sort innpakning). Utrolig velsmakende og fyldig! God søndag ønskes alle.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra CPH - her er planen en tur i kirken etterfulgt av lesesalen...
Ha en strålenede søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var en kaffekopp og to fortært og en kjapp frokost unnagjort. Da er det på tide og sette seg i bilen og hente de små hos gamlingen etter å ha unnagjort 60-års dag i går. Vel, ha en fin søndag ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen.....
Her er juleskinka i ovnen og skiskytter stafett på tv.... Med 3,8 kilo skinke håper jeg 13700 er sulten i dag :-) Håper håndballforbundet har ryddet plass til den største pokalen fra EM fordette kan vi ikke tape..... Ha en strålende søndag....
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå TRD
![]() Ei skikkelig godhelg nærmer seg slutten, men endo skal me nok oppleve julemarkeder og diverse kunstutstillinger (=frivillig tvang) -eg skal ivertfall fullføra kaffien før eg lar meg dra ut...... ![]() Ha ein kunsterisk dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. På vei fra Gamblebyen i dag kunne det observeres påfallene mange jenter gående i høye hæler og meget korte skjørt, minst to! Så ikke alle kom seg vel i rett seng i går...
![]() Ostetips: Man kan også lagre Edamer selv. Kjøp en vanlig rød og ha den stående i kjellerboden (evt vinlageret) i et år, og osten er meget bedre året etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God søndag fra Farmen.
Her venter innrykk av nesten 40 WIAS ansatte med familier, for årets firmamesterskap i julegrøt og aking ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Her er det skikkelig skallebank og for en gangs skyld ikke alkoholrelatert.
Før min besterfars 90 årsdag var jeg så stresset når jeg parkerte bilen i et parkeringshus at jeg ikke så en betongbjelke som var noen cm lavere enn mitt hode, og jeg klinte til med all fart jeg hadde. Våknet ved siden av bilen og gikk glipp av 90-årsdagen.. Har hjernerystelse og vondt i hele kroppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra hovedstaden!
Her forberedes det til middag, i dag hjemmelaget lasagne ![]() Ellers blir det håndballfinale om litt under 1 time. Heia Norge ![]() Ha en finfin avslutning på helgen alle sammen!
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Fire grader og grått her i Alpharetta .. dagens store prosjekt blir å grave i fotoarkivet og finne nye og gamle bilder og laste inn på et antall digitale fotorammer som er innkjøpt til familiens gamle ... det er helt utrolig hvor de har gått ned i pris det siste året. Leksjon 1 er allerede lært: Det enkleste er å kjøpe inn SD-kort og laste dem istedet for å klusse med rammens interne minnesystemer som kan være langt mer kompliserte. SD-kortet er det bare å stappe inn, så starter slideshow med en gang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kjøper man en 4-5 sorte edamer i året og klarer å spare 4 - så blir dette utrolig godt etter noen år. En vellagret edamer som du selv har spart en 4-5 år er nam nam...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Sjursøya. Akkurat hjemkommet fra et hustrig Barcelona og gårsdagens El Classico. Nå blir det å lade opp til kveldens NFL kamper. Ha en fortsatt fin 3. søndag i advent.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God 3.søndag i advent til alle på forumet!
En EM-finale med kvinnelandslaget i håndball er en festreise. Vi er bortskjemte her i landet!! En god lammemiddag med Riserva del Don Colognole Chianti Rufina 2004 til, gjør ikke festen mindre ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |
God søndag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-05-2008 12:14 |