![]() |
|
![]() |
#1 |
Peter Fox
|
![]()
Ja, det er en god torsdags morgen...
I nærheten av OSL (Ullensaker) kan vi se enkelte av kveldens siste ankomster suse forbi. Det er blitt torsdag, damene drikker som det er fredag kveld. ALLTID. Pussig at firma-børst alltid smaker godt... God torsdag......
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm , kjølig men pent vær.. Snart til OSL for frokost I kantina..
4. UA 39 bussen til EWR på 2 mnd... Videre til SFO, heldigvis allerede oppgradert til F på siste leg.. Ha en topp 17. alle forumister... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Luanda, Angola
Tidleg opp for å komme seg til flyplassen for å fly Sonair Beechcraft 1900 til Soyo, videre derifra med helikopter i HeliMalongo sin Sikorsky S-76 til Block 31 Last edited by LN-REF; 15-05-2014 at 05:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra Oslo øst, på vei mot FBU for ukens siste arbeidsdag. I morgen går turen til Helsinki med Blue1.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Sol her i morgentimene i hovedstaden. Straks på tide å komme meg ut i Skogen for dagens arbeidsinnsats. Løpetur med en kamerat i kveld. Itillegg er det vel trippel trumf så får fylle opp lagrene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Javel, da startet man dagen etter å ha innsett at adgangskortet lå hjemme. Ja, selv om man kjenner alle på jobb og blir sluppet inn, så er det alikevel et herk og komme seg inn og faktisk komme seg inn i rett fløy ![]() Men når det er sagt, ha en fortreffelig dag!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Torsdag ja. Hjemme med syk jente i dag. Får se om det uansett blir litt jobb. Til tross for sykdom er dette en god dag siden klagen på avslaget for ny terasse gikk gjennom i kommunen i går!
Last edited by Chriscross; 15-05-2014 at 07:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God morgon frå sola i Trøndelag. Eg set inne som vanleg, og prøver å lese til eksamen. Heime-lesing idag, då eg ventar på elektrikar og siste innspurt på kjøkken/gang-prosjektet. No ser det faktisk ut til at vi skal greie å bli ferdige før sommaren (kjem an på definisjonane).
Ha ein lesefri dag, folk flest!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God morgen fra OSL, venter på sk907 og måtte teste loungen da jeg for første gang har tilgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra Værnes. Dro opp hit fra Kristiannsund tidligere i dag, med det som så å si var ett privatfly. Widerøemaskin med totalt 3 passasjerer inkklusive meg og jentungen...
Nå står SE-DOR å venter på å ta oss opp til Tromsø |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Her er man godt igang med dagens dont - etter jobb blir det shopping av MC-bekledning ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flugmaður
|
![]()
God formiddag fra Gèneve! I dag har jeg rotet meg bort i skogen ved flyplassen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Joker
|
![]()
God morgen fra London. Fin flyvning over med SAS igår, fantastisk eldre nordlending som var Purser. Jeg fikk forresten kjøpe plus-maten (etter kl. 16) selvom jeg satt i Go, trodde denne skulle være ekslusiv for plus? Uansett kyllingen var OK, gulrotkaken var veldig god.
Nå skal jeg spise burgerlunsj, ha en bra dag! Last edited by KristianSk; 15-05-2014 at 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gudd Måårning! Her synger Morrissey fornøyd (?) i bakgrunnen mens nattens regn er i ferd med å gjøre seg ferdig. Godt å få vasket vekk litt pollenjævelskap.
Snart i gang med dagens arbeidsøkt. Guttungen er i gang med første eksamensdag og kjerringe er på kontoret. Deilig å ha huset for seg selv. ![]() Og her har vi plenty med egg.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdags morgen | Cecilie | Flyforum | 26 | 31-07-2008 20:10 |
God torsdags morgen! | Utflyttet | Flyforum | 18 | 22-05-2008 19:06 |
God Torsdags morgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 12-07-2007 23:07 |
GOD TORSDAGS MORGEN !! | ENGM RAMP | Flyforum | 1 | 29-09-2005 08:53 |