![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kun få timer til dyna får besøk etter en stille nattvakt. Det er -6,7 grader og 4 knop nordavind på OSL. Utpå dagen er det opp å stå, snu døgnet og håpe at kroppen ikke er helt i ulage. Ha en fin dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hovedstaden byr på minus 5 grader, fyr på peisen, forum, aviser og bøker... Med andre ord det skal bli en fin søndag - innendørs. Håper du får en fin dag også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. Frokosten er i magen og nå står skitur på dagsprogrammet. Kaldt men fint vintervær ute.
Ha en super søndag.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hmm, er det Søndag allerede?! - vært på jobb i godt over 4 timer og 14:30 tar jeg helg! Det blir London på Tirsdag med BA Club T/R samme dag, så får vi se hvordan det er - lukter vel litt julegaveshopping på Harrods, selvom det mht til mengden er selvmord.
Schnell! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Klart og kaldt ute idag, noe som man vel ikke helt kan si om kroppen min. Står litt rydding og pakking på programmet idag, itillegg til så kaller sofaen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Ingen planer for dagen enn å ta det rolig og slappe litt av. Tror kroppen min brygger på en liten forkjølelse jeg gitt....
![]() Det blir bra med tanke på at jeg skal sette meg på et fly i dag og tibringe en arbeidsuke der.... Ja ja, ha en fin søndag ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God søndag formiddag Grefsen! Den blå himmelen over hovedstaden er i ferd med å innta et lettskyet preg.
Klesvask, jobbsøking, en tur på kontoret og deretter en tur til La Casas på Sagene for et par øl med bror Arne. Ikke så verst program på en søndag, he |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goood morgen fra Hurdal, denne andre søndagen i advent
![]() http://www.santapark.fi/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra sofakroken @ LV15A
![]() Var ikke den første til å ta kveld i natt og ei heller den første til å stå opp i dag, men er det søndag så er det søndag! 5 blå og rimelig overskyet, kan dog skimte at solen gjør et forsøk på å lyse opp byen! Sofa, tv, pc, sport i dag... E!
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn, her ble det en lang natt da jeg fikk ryddeånden over meg og begynte på å flate ut gammel, opphopet emballasje fra all mulig teknik ksom har vært igjennom her det siste året. Restulatet er 5 svære sekker plast og en god kubikk papp som skal kjøres til BIR i morgen.
I dag skal dagen går til to andre ryddejobber, som er langt mer intrikate, to måneder med kvitteringer, reiseregninger og ting skal ordnes opp i, samt at det skal trykkes ut en god del fakturaer. Ha en ordenfyllt og god dag! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God eftermiddag från Uppsala,
Har varit ute på en prommenad och sett solen för första gången på flera dagar. Åter i lägenheten för mer projektarbete och försök till att göra någon plan för den kommande veckan. Om precis en vecka kliver jag ombord på SK689. Till er alla forumister önskar jag er en fin fortsättning på denna andra söndag i advent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God ettermiddag fra Fornebu
Hikken har satt inn for fult, men bortsett fra det er alt flott.. stille på telefonen idag og snart skal jeg hjeeeem ![]() Lite spotting om dagen, men det kommer seg vel når våren kommer (om 4 måneder).
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ahhh... søndag, flott vær og snømåking. Det er dagen så langt. Endelig ser det ut til at PC'en funker tilfredsstillende. Hatt problemer med en peker som til stadighet forsvant, noen ganger helt opp i 9-10 minutter, for så å komme tilbake og skifte kontinuerlig mellom pil- og timeglassfasong. Bar å shut'e ned og starte på nytt.
I går kveld var det årets lutefisklag. Alltid suksess! God mat og godt øl. Ikke i seng før nærmere tre-halvfire i natt
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Lademoen.
Her skjer det ikke stort i dag, i alle fall ikke for min del. Har sett jaktstarten i skiskyting for menn, det var meget spennende. Har også lagt ut en trip-report til i tråden "OSL-SVO-NRT med videre" på forumet. Kanskje det blir flere i løpet av dagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag fra Krsand. Her er det en dag i hangoverens tegn. Giddalausheten er kommet over meg, og sofa, tv, cola og internett blir dagens aktivitiet. Føles helt riktig det! Heldigvis bare 3 dagers uke foran meg før turen går til Danmark på torsdag for langhelg! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen, det er søndag! | Bergern | Flyforum | 14 | 23-07-2017 21:18 |
God morgen, det er søndag! | Bergern | Flyforum | 15 | 08-01-2017 16:56 |
God morgen, det er søndag! | Bergern | Flyforum | 18 | 28-08-2016 19:25 |