![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag nye muligheter. I formiddag bestemmes menyen til julebordet 17. desember - snart kommer det PM ut til de som er meldt på. Ellers blir det en dag med mange møter som avsluttes på Blommenholm Barneskole og skoleteater. Ha en bedre onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og god morgen alle!
Her tilbringes nå siste time av første nattevakt denne uke, bare en igjen før et par vakter først til helgen....Dagen tilbringes forhåpentligvis med å bytte litt bremser på bilen, bare delebutikken har klart å få delene rett denne gang....vi får se...... Ha en strålende vinterdag alle!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
All I can say is... Zzzzzzzzzzz!!!!!
En utrolig tøff morgen, sov max 2 timer sammenhengende inatt, denne dagen blir lang ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra HEL
Da er frokosten inntatt og turen settes mot AY HQ for en ny dag med Altéa. Tror vi spaserer bort, tar ca 20 minutter og det er jo deilig på morningen. Ellers ikke så mye å rapportere runt null grader opphold. Og mulighet for bitte litt sol i dag. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
Onsdag 26.11
Her på sola er det overskyet og fare for regn og 9° God Morgen !!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen.. Lillehammer er mørkt litt under null og overskyet pr nu, og det hjelper ikke mot noen særdeles tunge øyelokk.. å se forumet hjalp litt, menmå nok ut i kulda og trene litt skal man kvikne skikkelig til. Så ha en fin morgen!
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå FBU.
Då er det heimreisedag, så det er å gjera oppgåvene sine, før eg tar kofferten fatt og forlater Oslo for denne gong. Ha ein snøfattig dag alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Trøtt som F*** i dag, godt det er onsdag og ikke mandag ![]() Ha en fin dag da. ![]() EDIT: Hørte dette på P4 i bilen og holdt på å sette snusen fast i halsen...
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 26-11-2008 at 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden!
Relativt mildt i dag, er på plussiden av gradestokken. Ingen større planer for dagen. Blir vel å følge med på hva som skjer i BKK. Ellers er jeg spent på hvordan menyen til Scanair julebordet blir ![]() Ha en fin dag alle sammen!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Litt for lite søvn i natt også....det hadde hjulpet om jeg faktisk hadde klart å sovne om kveldene....så morgentrøttheten er på plass. Både mail, excel og power point er fyrt opp så da er det bare å sette igang å jobbe. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra Solna. Sitter her og forsöker å nöste opp i en del greier i forbindelse med BKK-situasjonen. Satt oppe til over 1 i natt og formidlet info til/fra forumets Gunnar som er stuck i transit, og våre folk i BKK. Ser ut til at dette vedvarer en stund, og med både SAS Internationals CEO og PR-ansvarlig i BKK blir det jo noen utfordringer. Våre folk i BKK står på for å hjelpe våre kunder så godt de kan, men det er en ganske uoversiktlig situasjon (for ikke å si spent), så her er det först og fremst sikkerhet man må vurdere.
I ettermiddag skal jeg hjem til familien og hjemmekontoret (og en tur til FBU på torsdag), men jeg ser det har begynt å snö igjen, så det kan jo bli spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da er man veletablert bak skjerm og desk, og dagens første cappucino inntatt. Lettskyet, 4-5 plussgrader og rolig vind, og Norwegians dresskledde maskin sto fint på utstilling da jeg passerte RYG tidligere i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Kiel og Jägermeisterens hjemland!
Her er det grått og overskyet med litt regn i lufta. Tempen har jeg ikke smakt på enda. Var en rolig tur nedover i natt. Ingen bølger i det hele tatt faktisk. Nå må det vel gjøres noe fornuftig her, tror jeg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus/Tananger,
Her hopper ingen halte høns , dagen er godt igang og det føles godt å få unna oppgavene. I kveld er det slides gjengen her over i sørvest som samles til drøs men slides , øl , vin , etc,etc. Noen av gutta har som vanlig shoppet et knippe slides på nettet som det skal bli interessant å studere. Ha en fin dag alle. Snart er det Scanair julebord og festligheter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Her overvåkes dagens nyheter som vanlig med argusøyne. I ettermidag blir det øl av ymse sorter på Olympen. Juleøl har de også. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - nå er det lunsjtid. Intet spennende her ifht. andre steder i verden.
Ha en fin midtukedag!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Langt på dag her på Nærsnes. I går fikk jeg se formasjonen med to stk. Herc'er og tre stk. F-16 som kom sydover langs Vestfjorden og Askerlandet. Ved Vollen svingte de venstre og fortsatte mot Nesodden og Follo. Flott syn!
Ikke noe spesielt på dreieskiven idag. Er fysen på noe thaimat og sushi. Tror det blir Cosmo Thai & Sushi i kveld. Ha en fin dag!
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser for øvrig at Olympen har denne, anbefalt av Gustavf:
"Druesaftdrikkerne synes at forrige øltips var litt for brunt, så denne gangen beveger vi oss over mot det kullsvarte: Limfjordsporter." Skal testes i dag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|