![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk et tips fra en forumist som bor rett borti her at han hadde sett to helios lande samtidig på sykehuset, så da tenkte jeg at jeg fikk pelle meg bort å fotografere litt. Der sto det en EC135 fra Norsk Luftambulanse på den ene sida av plattformen og en LTR AU139 på den andre sida. Jeg går utifra at grunnen til at de kom opp fra Dombås var dette. I allefall, her kommer noen mørke og støyete skumringsbilder, ville ikke stå å blitse dem ved t/o heller
![]() ![]() Først stemning med bare LTR. ![]() En AU139-pilot får tour i EC135 ![]() Klargjøring før startup med SAS i bakgrunnen ![]() Dags att starta motorn, bare pilotene ombord ![]() Gate closing.. ![]() Boarding completed ![]() Landingslysa på, løfter høyre meie ![]() Liftoff ![]() Begge kopterne igjen, Helidoc fløy ut i havgapet og tok seg en ILS appr. på MOL, tanket opp og kom tilbake litt senere for å hente resten av crew (går jeg utifra). Takk for titten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fin dokumentasjon. Moldenserne er blant de heldige i og med at de har Romsdalsalpene som flott bakgrunn for bildene sine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hey, disse så jeg ikke før i dag. Veldig bra dokumentert, selv om du slet med mørket.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for det =) That's winter for ye', du får fint lys, men ofte i slike forhold at du ikke kan ta bilde av stort meir en himmelen selv :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Pensjonist
|
![]()
Ikke verst å få to stk. samtidig. Har skjedd et par ganger ved sykehuset i Tromsø at jeg har vært tilstede når LT og 339 skv. har vært der samtidig.
Fine bilder. Dag |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|