![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det ble en ny tur til Hamar med LN-AGM i dag. Siden seilfly synes den siste turen endte litt brått, kommer det litt flere bilder denne gangen.
![]() Det var så og si vindstille både på Gardermoen og på Hamar, men litt oppe i høyden var det godt med turbulens. Det kommer fram på noen av bildene... ![]() ![]() Deler av Maura med Hurdalsjøen i bakgrunnen ![]() Hurdalsjøen ![]() Mjøsa ![]() Nærmer oss Stange ![]() Stange kirke kan ses foran vingestaget ![]() Hamar ![]() ![]() Stafsberg ![]() ![]() Fremkomstmiddelet vårt ![]() LN-HAX sto parkert i et hjørne Så satt vi kursen hjemover igjen... ![]() Noen skydotter i motsol.. ![]() ![]() Mistberget ![]() Hurdalsjøen fra nord ![]() Og et dårlig bilde av Gardermoen... ![]() Last edited by Madman; 26-11-2008 at 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FlyKirurg
|
![]()
Ai ai! Madman på tur igjen.
![]() Typisk at du kom med disse nå som instruktøren min kjører CRJ-bussen hver helg fram til 20/12....
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotters! Kepp it coming
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hærlig! Senker ikke lysten på luftlappen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ååååhh ^^) VRF-livet er noe av det vakreste gud har skapt
![]() ![]() - Ja PPL'en er min så fort jeg har råd! -forhåpentlig hvis ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Herlig Frode !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Deeeeer ja
![]() ![]() Jeg husker første gang jeg så LN-AGM 31 des 2004 da den var innom Hamar ... den var på den tiden Norges nyeste C172.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ut på tur med Turkish fra OSL til IST med en humpete landing | EspenRR | Bilder & foto | 2 | 22-01-2015 19:17 |
Tur til Birmingham med FlyBe (retur med SK fra LHR) | Yeager | TripReports | 6 | 06-12-2014 17:43 |
Bilder fra en tur med LN-AGM 27.7.08 | ATC-flyradar | Bilder & foto | 4 | 10-10-2012 12:26 |
Hjelp: Fjellfly på Hamar (Skien-Torp-Fornebu-Hamar) | seilfly | Flyhistorisk forum | 0 | 02-08-2008 11:06 |