![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2007
Location: Bærum
Posts: 1,529
|
![]()
.... den elendige punktligheten på OSL idag?
Ifølge osl.no så er det "skyet +1" og ikke noe nedbørd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Location: Oslo
Posts: 5,682
|
![]()
Mulig dette er årsaken?
__________________
Upcoming flights: None |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]()
Hehe, slo meg med 30 sek.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2007
Location: Bærum
Posts: 1,529
|
![]()
Thank you!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
Join Date: Mar 2005
Posts: 11
|
![]()
det er ikke osl som er problemet,men det er tåke i ams,bru og lon hvertfall.lcy ble cld pga slot 1230 istedenfor 0810
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,729
|
![]()
Hvorfor osl.no ikke bruker egne værdata, men heller fra yr.no er meg en gåte. Men da ville vel folk sett hvordan været faktisk var der oppe.......
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
De har vel avtale kun med Sollia ?
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Ja, Solia....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() ![]() Og været på Hurum er ganske bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
N/A
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,099
|
![]()
Gjemt i denne samlingen tegn finnes det nok en del clues på hva som kan være galt....
![]() ENGM 040910Z 00000KT 0200 R19R/0250N R01R/0250N FG VV001 00/00 Q1023 TEMPO 0600 FG ENGM 040841Z VRB02KT 0250 R19R/0250V0350D R01R/0275N FG VV001 00/00 Q1023 TEMPO 0600 FG ENGM 040810Z 00000KT 0250 R19R/0300N R01R/0300N FG VV001 00/00 Q1023 TEMPO 0600 FG ENGM 040741Z 00000KT 0250 R19R/0375N R01R/0325N FZFG VV001 M00/M00 Q1023 TEMPO 0600 FZFG ENGM 040711Z VRB02KT 0350 R19R/0450N R01R/0375N FZFG VV001 M00/M00 Q1023 TEMPO 0600 FZFG ENGM 040643Z VRB01KT 0350 R19R/0500N R01R/0400N FG VV001 00/00 Q1022 TEMPO 0600 FZFG ENGM 040611Z 02003KT 0350 R19R/0400N R01R/0500N FZFG VV001 M00/M00 Q1022 TEMPO 0600 FZFG ENGM 040541Z VRB01KT 0600 R19R/0600V0900N R01R/0500N FZFG VV001 M01/M01 Q1022 NOSIG |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,541
|
![]() Men så kan man spørre seg hvorfor de med blå hale takler været bedre enn de med rød nese....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eurobonus Diamond
Join Date: Jun 2007
Location: Stavanger
Posts: 1,111
|
![]()
Hva i alle dager???
19% prosent på DY, mens SAS er på 61% Last edited by LN-RRA; 04-11-2008 at 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Ottestad/
Posts: 2,035
|
![]()
Det er noen selskaper her oppe, jeg sier ikke navn, som er bedre rustet til å ta slike "unormale" dager.
Ser forøvrig at det også begynner å bli noen ATC delayer ut av dette, men det er og blir tåke som skaper problemene, også alle følgeforsinkelsene da ![]()
__________________
Upcomming flights:? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
Dette er jo helt -fantastisk- , nå blir det snakk om prioriteringer utover kvelden tror jeg, nytter ikke bare la det go on the flow..
Hilsen han som skal sitte i bunker'n sikkert til USA's neste president har flyttet inn i det hvite hus.
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2006
Location: Bodø
Posts: 898
|
![]()
DY med 300 kan ikke lande i like dårlig sikt som SK? SK har jo blant annet HUD på mange av NGene. Derfor SK går bedre enn DY?
__________________
Mvh Per-Kristian Jensen |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Har SK sine smågriser HUD på noen av maskinene sine i det hele tatt a?
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,938
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,619
|
![]()
Nå skal man også huske at det er det svakeste ledd som gjelder .. for å kunne bruke dette fullt ut må
a/ flyet være utstyrt for mimimumsutstyr (stort sett standard på NG) b/ Flyplassen må ha ils CAT IIIa/b/c c/ Pilotene må være sertifisert til å bruke utstyret. Dette er dyrt og er som regel den begrensende faktor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,938
|
![]()
Ser det er en NOTAM også:
DUE TO INSTALLATION OF NEW A-SMGCS, FLOW REGULATIONS WILL BE IMPLEMENTED IN CONDITIONS WITH CEILING EXPECTED BLW 300FT Advanced Surface Movement Guidance & Control System (A-SMGCS) http://www.eurocontrol.int/airports/...cs_leaflet.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva er PIP 2? | Rigglaug | Flyteknisk forum | 6 | 11-09-2012 19:59 |
Hva skjer nå? Har vi sett dette før? Hva nå? | Utflyttet | TripReports | 120 | 18-07-2008 13:42 |