![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg fløy med et lavprisselskap (ikke Ryanair) og jeg ble ti timer forsinket p.g.a. tekniske problemer. Selskapet leide til slutt inn et annet fly. dette burde de ha gjort langt tidligere ettersom det var åpenbart at med flere fly med tekniske problemer ikke ville være i stand til å fly innen rimelig tid. Informasjonen som ble gitt var svært mangelfull. Jeg ble nødt til å ta taxi fra flyplassen ved ankomst for å rekke frem til sentrum før siste metro gikk. Jeg skrev til selskapet å bad om å få dette dekket ettersom forsinkelsen var svært lang og selskapets service var under enhver kritikk. De nekter å etterkomme kravet og henviser bare til masse svada. Er man fullstendig prisgitt selskapets goodwill for å få refudnert slikt. EU - regler omfatter ikke dette, men er det noen praksis/regler på dette ellers?
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny EU-dom om kompensasjon ved forsinkelser | kimpe | Småprat | 12 | 29-06-2019 22:27 |
Thomas Cook om kompensasjon ved forsinkelser | Cockpitview | Småprat | 0 | 16-02-2015 15:26 |
Kompensasjon ved forsinkelse? | Skipskatta | Småprat | 9 | 11-11-2012 21:23 |
Kompensasjon ved forsinkelse | A-380 | Reiseforum | 8 | 09-12-2009 07:39 |
Qantas får $77m i kompensasjon for A380-forsinkelser... | Trety | Flyforum | 0 | 18-08-2006 09:58 |