![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er mørkt og kjølig ute - men inne er det varmt og lyst. Det er Nespresso i koppen og om en liten stund skal DC-8`ern hentes - gleder meg! Ha en bedre lørdag alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
at your service!
|
![]()
Mørkt ute og fyr på peisen her og. Prinsessa vakna ALTFOR tidleg i dag, 0700 er tidleg nok på ein laurdag..*gjesp* Men no er frukosten på bordet, og kaffien i koppen, så då er ting i ferd med å ordne seg
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Våknet av en eller annen grunn før jeg pleier på en lørdag....hmm nå må jeg jo finne på noe allerede fra morgenen av. Litt småpusling hjemme, inkludert planer om å få med med Liverpoolkampen. Ikveld blir vors hos en venn også blir det vel ut på byen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god lørdag morgen - jentene i huset har dratt på Elixia, så nå er det bare oss gutta igjen hjemme. Magnus Viking er nok klar for litt re-fueling av den grøtete typen, og så (om jeg er heldig) er han trøtt. Hadde vært fint for far å få litt pappatid denne morgenen også... Senere i dag skal jeg ut og leke skogsarbeider ute i Follo - moromor har noen hundre kilo trestokker som skal flyttes rundt på tomten....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Endelig hjemme etter en lang dag i går. Og SAS var jo selvsagt nesten 2 timer sen fra LIS. Så jeg var ikke hjemme før 4 i dag tidlig. Nå er det litt kvalitetstid med familien før kursen settes tilbake til LIS i morgen ettermiddag. Ønsker alle en trivelig helg S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Ble ikke helt ungefritt i går gitt. Men det blir det senere i dag etter at min min eldste har spilt håndballturnering
Ellers ingen planer, bortsett fra avslappning og atter avslappning...... Ha en fin dag da forumister ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da var vi på nett og klar for en ny dag
![]() Fredager har en tendens til å bli fuktig når man havner på byen gitt... Men nå er frokosten inntatt, det er fyr på peisen og man ligger under et pledd og koser seg med Scanair og litt tv! Er vel ikke mange timene før man er pån igjen... ![]() E!
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morgen i Alpharetta ogsaa .. 10-12 grader og graatt, men det skal bli bedre utover dagen. Guttungen har fotballkamp om en time, og deretter blir det sannsynligvis en tur til SC for aa besoeke svigers. Og der venter ogsaa litt trevarer, saa det blir ikke bare CK som skal leke toemmerhogger i dag.
Fotballen blir nok aa nyte paa satelittradioen i dag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Westin Diplomat rett paa stranda I Hollywood, Florida.
Her er det mid 80s og sol, sitter ved bassenget og nyter Presidente nr.3 for dagen. Resultatene fra england er registrert og livet kan knapt bli bedre. Snart faar jeg vel signalisere froekenen som serverer ved poolen at man trenger en lunsjmeny og en ny pils. Tilbake mandag, saa har litt mer kos igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Gamle Oslo. Her serverer jeg meg selv champagne, og glasset fylles helt opp, i motsetning til det man hører SAS gjør. Påfyll blir det også !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 11-04-2010 05:24 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 13-01-2008 00:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-08-2006 12:54 |