![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God (alt for tidlig) morgen. Da er det bare å kaste seg ut i mørket med kurs for jubilanten og derfra med første DY rett vestover. Plutselig tilbake i hovedstaden en gang senere i dag.
Ha en fin midtukedag! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra CPH - hvor dagens debatt nå er over. Jeg gleder meg til valgkampen og valget er over, så er det en unnskyldning mindre for å ødelegge døgnrytmen totalt.
Ellers skal dagen i dag brukes til å overvære fire forelesninger, med totalt 40 minutters pause - mellom 0800-1720. Kan vel hende jeg finder det for godt å kutte ned på siste forelesningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen - godt å stå opp tidlig slik at man kan få noe ut av dagen. Hovedstaden byr på pluss 8 grader nå klokken 05.00 - ikke så ille. Dagen er nesten 8 timer kortere/mørkere og i koppen er det....Earl Grey. Ha en bedre onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei og hå. Ny dag og nye muligheter. Nå er det straks ut i bilen og ut til forus til atter en morgenvakt. Litt vondt i hodet. Men jeg tenker en pinex tar støyten. I morgen der det bursdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
denne så ikke jeg! aiaiai. Noen var flinke å kamuflere ondastråden i forkledd som noe den egentlig forsåvidt faktisk er. Gratulerer med dagen OSL. I morra er det meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen! Snart helg
![]()
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Det har jeg sagt siden mandag....
God morgen fra et regntungt Egersund, her har man kommet seg på jobb. Skal lære litt mer, og teste litt... ellers så håper man at dagen blir fin. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
FlyKirurg
|
![]()
Trøtt som en sokk, og det regner ute. La oss nå håpe at førsteinntrykket av dagen ikke holder seg.
![]() Gratulerer med 10 år OSL! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Fortsatt litt småsyk uten at det stopper meg, man har da Lemsip. Så snart frokosten blir det å komme seg på jobb og kaste seg over Excel-arkene og Power Point presentasjonene. Tror også frisøren skal få seg et besøk i ettermiddag også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag fra STO. Litt øm i kroppen etter gårsdagens løpetur, og det ike først og fremst fordi jeg er støl, men en eller annen luring hdde bøyd en wier ut fra et gjerde, og i tussmørket i går så jeg ikke dén faren, og gikk rett på trynet! Resultatet ble ømme håndbaker, et forslått kne og det første skrubbsåret på 20 år! Sport er farlig! I dag blir det for én gangs skyld en tur inn i sentrum for et heldagsmøte med hele salg/marked i SKI. Business-planer og årsplaner skal legges. Gratulerer med dagen OSL!! (jeg skal tilbake dit i morgen - blir det fremdeles feiret?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Jeg sendte DY 602 kl 0715 om det var den du reiste med ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden!
Regner med at mange meglere ikke ser lyst på dagen i dag. Tokyo-børsen ned nesten 10% i natt så dagen på Oslo Børs kan bli temmelig rød... Her skal det jobbes uansett børskurser så da ønsker jeg alle forumister en fin dag ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen. Her i hovedstaden er ny arbeidsuke godt i gang etter etter en slitsom, men akk så morsom, helg i Nottingham. Nå blir det å gjennomføre et par arbeidsdager til før det blir avreise til ABZ på fredag og tog til Glasgow for å få med seg Skottland-Norge.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Morgen.
I dag er min første dag som vær observatør hos 10 år jubilanten ![]() Så dagen skal feires i høyden med metar og kake sammen med ENGM RAMP ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God onsdag til dere alle, og gratulerer med 10 spennede år på OSL !
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen til alle forumister, og gratulerer til OSL. OSL har gått fra et hatobjekt for meg, (les de to første vintre), til en velfungerende flyplass.
![]()
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Jubileum?? Jeg savner gamle FBU jeg! Alt var så mye bedre før!!! For ikke å snakke om at jeg savner den gamle bistroen hvor man kunne få skikkelig mat. Det synes jeg ikke man kan på OSL.
Vel vel! Det er regn og tåke i KrSand i dag. Kontordag og endel saker som skal gjennomgås. Kvelden går vel med til indretjeneste som begynner å bli sterkt nødvendig! CK: Slutt med det der sportstullet og ta deg en flaske brennevin istedet! Det er derfor jeg drikker! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Omsider etablert på desken, etter en noe skeiv start på dagen. Automat-kaffe i koppen, grått og monotont ute, men dog ikke så verst temp. Blir spennende å følge uviklingen på Oslo Børs utover dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Grått her inne idag , det var det på sørvestlandet i de tidlige morgentimer også. Startet dagen 05.15 hjemme i Tananger på vei ut til Sola . Mørkt og regn , ikke mye som minnet om lyse sommermorgener lenger nei. Vel, SK4002 og LN-RRT gikk før tiden idag og det var jo bra. Kjerra var full av folk og minnet om en sydencharter flight. Antagelig folk fra Nord-Jæren på vei til et eller annet sportsarrangement her i Osloområdet. -600 maskinen som normalt går var idag erstattet med en -800 maskin. Ankomst OSL i de tidlige morgentimer viste ingen tegn til 10års feiring. Flytoget derimot holdt på å rigge til stand på Lillestrøm jernbanestasjon og "give aways" så jeg ved passering. Forøvrig en flott 10års jubileumsutgave av Go To Gate i lommene på Flytoget. Denne bør være en "må ha" for samlere. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag, fra hovedstaden!
Våknet 0630 trøtt som en strømpe, så var det t-banen inn til Oslo, for transport opp til Tanum... Gratulerer så mye til 10-års jubilanten oppe på jessheim! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |